اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

کریمیان: آیتاکاریو شانسی مقابل من برنده شد/ 40 روز دیگر انتقام شکستم را می‌گیرم

سینا کریمیان دارنده اولین کمربند قهرمانی سازمان K1 گفت: نمی‌خواهم برای باختم بهانه و دلیل بیاورم، من بازی را باختم اما آیتاکاریو شانسی موفق به شکست من شد.

کریمیان:

به گزارش خبرگزاری فارس، سینا کریمیان دارنده اولین کمربند قهرمانی سازمان K-1 است که موفق شده بهترین‌های این سازمان بخصوص تفنگدار ژاپنی را شکست دهد در دومین مبارزه خود علی رغم مبارزات جذابی که از خود به نمایش گذاشت مقابل "آیتاکاریو" افسر سابق ژاپنی شکست خورد. شکستی که شاید برای خیلی از رزمی کاران غیر قبال قبول بود. این دیدار در چارچوب این رقابت‌ها دوم شهریور ماه در شهر اوساکای ژاپن مقابل دیده گان 7800 تماشاچی برگزار شد و حالا طبق آخرین خبرها قرار است این دو فایتر 24 نوامبر در شهر بندری یوکوهاما دوباره به مصاف هم بروند. بلیط تماشای این دیدار از 300 دلار شروع می‌شود و حتی در برخی از گوشه‌های سالن بلیط ها به قیمت 75 دلار نیز به فروش خواهد رسید.

سینا کریمیان دارنده اولین کمربند قهرمانی سازمان K1 در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سؤال که دوم شهریورماه در شهر اوساکای ژاپن به مصاف "آیتاکاریو" ژاپنی رفتید و علی‌رغم اینکه در دو راند مبارزات بسیار خوبی را از  خود به نمایش گذاشتید، اما در راند سوم با ضربه‌ای که فایتر ژاپنی به شما زد، غافلگیر شدید و مبارزه را از دست دادید، نظر شما در مورد آن مبارزه چیست؟ گفت: به هر حال هر دیداری برد و باخت دارد، اما در بازی مقابل "آیتاکاریو" شاید بتوانم بگویم او شانسی برنده شد. به هر حال آن بازی برای من تمام شده است. در حال حاضر تمرینات بسیار خوبی را پیگیری می‌کنم و حتی مربیانم را تغییر داده‌ام و دیگر با مربیان تایلندی کار نمی‌کنم. در ژاپن مربیان ژاپنی خوبی داریم و با آنها فعالیتم را آغاز کرده‌ام و خوشبختانه شرایط تمریناتم به خوبی پیش می‌رود.

وی در پاسخ به این سؤال که گویا برای یک دیدار دیگر با افسر ژاپنی درخواست داده‌ای، که این درخواست مورد موافقت آیتاکاریو قرار گرفته و به زودی این مبارزه برگزار خواهد شد، گفت: همان روز که بازی تمام شد به مدیربرنامه‌هایم اعلام کردم سریع اعلام کنید که یک دیدار دیگر با آیتاکاریو داشته باشم. او در آن مقطع قبول نکرد، اما من اصرار کردم که این بازی باید صورت بگیرد. تا پایان سال میلادی سازمان کی‌وان دو بازی دیگر در شهر یوکوهاما و ناگویا دارد.  قرار شد در شهر یوکوهاما با افسر ژاپنی در کمتر از چهل روز دیگر فایت داشته باشم.

 اولین کمربند قهرمانی سازمان K1 در پاسخ به این سؤال که چه اتفاقی افتاد که فایتر ژاپنی مجاب شد که دوباره با شما مبارزه کند، گفت: "آیتاکاریو" حالا به هر دلایلی که نمی‌دانم برای فایت مجدد قبول نمی‌کرد که یک دیدار دیگری با هم داشته باشیم،  اما من پیشنهاد دادم این مبارزه برای بدست آوردن کمربند قهرمانی باشد و حالا "آیتاکاریو" از این پیشنهاد استقبال کرده و در کمتر از 40 روز دیگر در شهر بندری یوکوهاما مبارزه خواهیم کرد. 

کریمیان در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم برای باختم بهانه و دلیل بیاورم، من بازی را باختم و همان روز هم به او تبریک گفتم، اصلا هم به دنبال بهانه نیستم. اگر قرار باشد صحبت کنم، خیلی حرف‌ها هست که باید بگویم. خیلی مسائل رخ داده که باید در مورد آن حرف بزنم. به هر حال او روی یک ضربه شانسی موفق به شکست من شد. حالا آماده‌ام که دوباره یکبار دیگر با او مبارزه کنم. می‌خواهم او شکست دهم و جبران کنم، چون بازی روی کمربند قهرمانی است، باید از کمربند هم دفاع کنم. "آیتاکاریو" خیلی خوشحال است که قرار است دوباره با من بازی کند، اما برای من سخت است، هم باید انتقام بگیرم، هم اینکه از کمربند قهرمانی دفاع کنم. 

کریمیان در واکنش به این سؤال که قطعا مبارزه با "آیتاکاریو" حتی از بازی اولین مبارزه ای که با تفنگدار ژاپنی داشتید برای شما مهمتر است،‌ گفت: صددرصد این بازی برای من خیلی مهم است. همه تلاش را می‌کنم تا آنهایی که قلبا سینا کریمیان را دوست دارند پس از پیروزی من خوشحال شوند و آنهایی که از شکست من خوشحال می‌شوند با این پیروزی آنها را ناراحت خواهم کرد. به هر حال برخی‌ها هستند که بعد از شکست من در فضای مجازی رفتارهای زشتی از خود نشان دادند. اتفاقا پس از این اتفاقی که مقابل افسر ژاپنی برای من رخ داد، بیشتر در دنیای رزمی و در کشور ژاپن به شهرت رسیدم، هر جا که می‌روم ژاپنی‌ها از من استقبال می‌کنند. 

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول