اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

برخورداری ۱۲۴ روستای دیواندره از نعمت گاز طبیعی

فرماندار دیواندره گفت: تعداد 160 روستا در شهرستان دیواندره از قابلیت گازرسانی برخوردار است که تعداد 124 روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند است.

برخورداری ۱۲۴ روستای دیواندره از نعمت گاز طبیعی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، جعفر توان عصر امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت گاز کردستان اظهار داشت: شرکت گاز استان کردستان در گازرسانی به روستاهای این شهرستان سنگ تمام گذاشت و در حال حاضر نفوذ پذیری گاز طبیعی در جمعیت این شهرستان نمایانگر تلاش شرکت گاز استان کردستان در خدمت‌رسانی و توسعه عدالت اجتماعی در این شهرستان است.

وی افزود: تعداد 160 روستا در شهرستان دیواندره از قابلیت گازرسانی برخوردار است که تعداد 124روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند است.

توان ادامه داد: تعداد 21 پروژه روستایی دیگر نیز در مراحل مطالعاتی، طراحی و انتخاب پیمانکار می‌باشد و به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال 99 کلیه روستاهای شهرستان دیواندره از نعمت گاز طبیعی برخوردار شوند.

احمد فعله‌گری مدیرعامل شرکت گاز کردستان هم در مورد وضعیت گازرسانی در این شهرستان اظهار داشت: شهرستان دیواندره و بخصوص بخش زرینه این شهرستان در فصل سرما در اکثر اوقات جزء سردترین نقاط استان و حتی گاهی اوقات جزء سردترین مناطق کشور است و گازرسانی در این منطقه سردسیر نشان از توجه ویژه دولت تدبیر و امید به مناطق روستایی و بخصوص مناطق سردسیر کشور و استان دارد.

وی افزود: شهرستان دیواندره دارای 12 هزار و 47  مشترک شهری و 12 هزار و 288 مشترک روستایی است که درصد نفوذ گاز طبیعی در جمعیت شهری 100 درصد و در جمعیت روستای 90 در صد می‌باشد که در هر دو مورد از میانگین کشوری بالاتر است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول