اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

صدور 3 میلیون و 500 سند برای املاک روستایی

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تاکنون در کشور 3 میلیون و 500 سند برای املاک روستایی و شهرهای زیر 20 هزار نفر در کوتاه‌ترین زمان ممکن صادر شده است.

صدور 3 میلیون و 500 سند برای املاک روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدرضا شاملو عصر امروز در آئین افتتاحیه طرح‌های هادی روستایی در شهرستان کیار گفت: تاکنون در کشور 3 میلیون و 500 سند برای املاک روستایی و شهرهای زیر 20 هزار نفر در کوتاه‌ترین زمان ممکن صادر شده است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه بهسازی و احیای بافت‌های باارزش گردشگری روستایی از جمله فعالیت‌های بنیاد مسکن است، خاطرنشان کرد: تأمین و واگذاری اراضی برای ساخت و ساز و مقاوم‌سازی منازل روستایی از دیگر اقدامات این نهاد است.

وی از تخصیص 26 میلیارد تومان اعتبار برای مقاوم‌سازی منازل روستاهای در معرض خطر چهارمحال و بختیاری خبر داد و افزود: همچنین در تلاش هستیم سهمیه قیر استان را به میزان 25 میلیارد تومان تأمین کنیم.

شاملو در پایان ادامه داد: در سال گذشته 52 میلیارد تومان از اعتبارات ملی  برای پروژه‌های فعال بنیاد مسکن در سطح چهارمحال و بختیاری اختصاص  داده شد، هرجا مردم پای کار بودند شاهد توسعه در مناطق بودیم.

انتهای پیام/68026/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول