اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

طرح ممنوعیت حسابرسی ۱۰ ساله تأمین اجتماعی از بخش خصوصی عملیاتی شود

استاندار مازندران گفت: طرح ممنوعیت حسابرسی ۱۰ ساله تأمین اجتماعی مصوبه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در استان مازندران با هدف کمک به فعالان بخش خصوصی عملیاتی شود.

طرح ممنوعیت حسابرسی ۱۰ ساله تأمین اجتماعی  از بخش خصوصی عملیاتی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، احمد حسین‌زادگان صبح امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: در حوزه مسؤولیت باید به قانون، مسؤولان بالادستی، مردم و در نهایت به وجدان خودمان پاسخگو باشیم.

وی با اعلام اینکه مدیریت این روزهای استان و کشور متفاوت با سال‌های گذشته است، گفت: در زمان جنگ ما می‌توانستیم نفت بفروشیم، پول منتقل کنیم اما در حال حاضر حتی برای تأمین دارو با مشکل مواجه هستیم.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: بودجه سال ۹۹ بدون نفت بسته می‌شود، در جنگ اقتصادی قرار داریم و باید دولت و مدیران استانی در کنار بخش خصوصی قرار بگیرند.

حسین‌زادگان با اعلام اینکه در جنگ اقتصادی باید تسهیل‌گری انجام شود، اضافه کرد: شرایط برای فعالیت مناسب بخش خصوصی باید فراهم شود.

وی با عنوان اینکه طرح ممنوعیت حسابرسی ۱۰ ساله تأمین اجتماعی در استان باید اجرایی شود، خاطرنشان کرد: این موضوع توسط مدیران استانی مورد قبول قرار گرفته اما بخش خصوصی نسبت به نحوه اجرای آن انتقاداتی دارد.

استاندار مازندران تصریح کرد: تأمین اجتماعی اگر نتواند منابع خودش را تأمین کند، مردم و کارگرها آسیب می‌بینند.

وی در ادامه با اعلام اینکه مدیران دولتی اختلاف نظرها و حتی دعواهای خودشان را به مراجع قضایی انتقال ندهند، گفت: اختلاف نظرهای مدیران با توجه به شورای حل اختلافی که در استان و سایر استان‌ها پیش‌بینی شده قابل حل است؛ دستگاه قضایی به اندازه کافی مشغله در حوزه‌های مختلف دارد.

به گزارش فارس، در شصت و پنجمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور وزیر اقتصاد و با موافقت وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، مقرر شد به کارفرمایان مهلت بیشتری برای ارائه لیست بیمه داده شود و حسابرسی ۱۰ ساله از سوی تأمین اجتماعی، تنها به‌صورت موردی و در صورت شکایت کارگران نسبت به عدم پرداخت حق بیمه در سال‌های گذشته پیگیری شود.

در این جلسه مقرر شد که با پیشنهاد وزیر اقتصاد و دارایی مدت مقرر ارسال لیست حق بیمه و مهلت بازرسی از ۶ ماه به یک سال مالی افزایش بیابد.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول