اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

نمایش‌های عروسکی کانون پرورش فکری به روی صحنه می‌رود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان آذربایجان‌شرقی از اجرای صحنه‌ای و عمومی تعدای از این نمایش‌ها در پاییز و زمستان سال‌جاری خبرداد.

نمایش‌های عروسکی کانون پرورش فکری به روی صحنه می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی بینش امروز که در جمع تعدادی از مربیان مسوول مراکز استان، با تاکید بر کیفیت بالای نمایش‌های عروسکی تولیدی برای حضور در جشنواره نمایش عروسکی، اظهار داشت: تعدادی از این نمایش‌های عروسکی برای اجرای صحنه‌ای و عمومی در سالن‌های اصلی سطح شهر در نظر گرفته شده‌ است.

وی با اشاره به اهمیت این فعالیت هنری در جذب و پایدارسازی اعضای نوجوان مراکز کانون تصریح کرد:کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نمایش عروسکی را به‌عنوان یکی از فعالیت‌های اصلی خود می‌داند و با توجه به راه‌اندازی و تشکیل منظم جلسات انجمن هنرهای نمایشی استان، انتظار می‌رود نمایش عروسکی در مراکز کانون به سمت تولیدات جذاب و پرمخاطب حرکت کند.

بینش با بیان اینکه کودکان از طریق نمایش دنیا را بهتر می‌شناسند و با آن ارتباط سالم‌تری برقرار می‌کنند، یادآور شد: نمایش باعث همدلی، بصیرت و مهارت‌های فردی کودکان می‌شود و می‌توان از رابطه نمایش با ذهنیات فردی و ساختار شخصیت انسان‌ها در جهت درک و تفاهم بیشتر میان کودکان و نوجوانان و ایجاد ارتباط با دنیا بهره گرفت و در این میان نمایش عروسکی جای خود را دارد.

وی، مهم‌ترین تاثیر فعالیت نمایش عروسکی را کمک به کشف و شکوفایی استعداد و خلاقیت در کودکان و نوجوانان عنوان کرد  و اضافه کرد: یکی از اهداف اصلی کانون کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان است و این هدف از طریق فعالیت نمایش عروسکی دست یافتنی است.

گفتنی است، در این جلسه که به‌منظور هماهنگی حضور مراکز کانون استان در جشنواره نمایشی و عروسکی برگزار شده بود، تعدادی از مربیان مسوول به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول