اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

پلمب دو باغ رستوران در محور کرج-چالوس

رئیس بازرسی فرمانداری کرج از شناسایی و پلمب دو باغ رستوران در محور کرج - چالوس به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی و سطح ضعیف خدمات خبر داد.

پلمب دو باغ رستوران در محور کرج-چالوس

کیوان کاظم، رئیس بازرسی فرمانداری کرج در گفت و گو با خبرنگار فارس در البرز گفت: طبق دستور فرماندار کرج در جریان بازدیدهای تیم بازرسی شهرستان کرج، در روزهای پایانی هفته که حجم و تراکم حضور گردشگران و مردم از مسیر پرتردد کرج -‌ چالوس افزایش پیدا می کند، به منظور رصد نحوه ارائه خدمات، تعدادی از باغ رستوران های این محور مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس بازرسی فرمانداری کرج از شناسایی و پلمب دو باغ رستوران در محور کرج - چالوس به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی و سطح ضعیف خدمات خبر داد و بیان کرد: هشدار تیم بازرسی به واحدهای صنفی این است که سلامت مردم را نشانه گرفته اند.

وی افزود: توصیه ها و بازدیدهای سرزده جدی است و افرادی که سلامت شهروندان برایشان اهمیتی ندارد نه تنها واحد صنفی آن ها پلمب چند روزه می شود بلکه در صورت عدم رفع نواقص شاهد تعطیلی کامل واحد صنفی خود خواهند بود.

کاظم اذعان کرد: طرح برخورد با اماکن صنفی متخلف به خصوص باغ ها و سفره‌خانه‌ها و تورهای گردشگری غیرمجاز در دستورکار قرار گرفته و ظرف یک هفته از فعالیت سه واحد صنفی متخلف جلوگیری به عمل آمده است.

رئیس بازرسی فرمانداری کرج اضافه کرد: تخلفات صنفی را بدون اغماض و با قاطعیت پیگیری می‌کنیم و در راستای مقررات مربوطه ضمن تشدید نظارت‌های صنفی متخلفان به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/د/1105/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول