اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

شرایط ناپایداری جوی و کاهش محسوس دما از بعد از ظهر شنبه در آذربایجان

مسئول روابط عمومی هواشناسی استان از شرایط ناپایداری جوی از بعد از ظهر شنبه 27 مهرماه خبر داد.

شرایط ناپایداری جوی و کاهش محسوس دما از بعد از ظهر شنبه در آذربایجان

افشین ابراهیمی امروز در در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: نقشه‌های پیشیابی هواشناسی شرایط ناپایدار جوی را از بعد از ظهر شنبه نشان می‌دهد که گذر امواج تراز میانی جو و از روز چهارشنبه نفوذ سامانه بارشی، استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی با بیان این که کلیه نواحی استان تحت ثاثیر شرایط ناپایداری جوی از بعد از ظهر شنبه بخصوص روز چهارشنبه قرار خواهد گرفت افزود: وزش باد (گاهی تا نسبتا شدید)، بارش باران (گاهی به صورت رگبار و رعد و برق)، در ارتفاعات و نواحی سردسیربارش برف و کاهش محسوس دما( حدود 8-4 درجه سیلسیوس) پیش بینی می شود.

ابراهیمی با اشاره به کاهش محسوس دما گفت: با توجه به کاهش محسوس دما، در نواحی مستعد احتمال بارش تگرگ و احتمال لغزندگی جاده های مناطق کوهستانی و سردسیر استان پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: با توجه به وزش تند بادهای لحظه ای (60-30) کیلومتر بر ساعت، احتمال پرتاپ و سقوط اشیاء دور از انتظار نیست و توصیه می شود از ساختمان های نیمه کاری دوری و اقدامات پیش گیرانه جهت جلوگیری از پرتاپ و سقوط اشیاء انجام گیرد.

مسئول روابط عمومی هواشناسی استان تاکید کرد: به هم استانی‌ها عزیز توصیه می‌شود اقدامات پیشگیرانه لازم جهت جلوگیری از حوادث و خسارات احتمالی بعمل آید.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول