اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

امکانات ارشاد در اختیار اهالی فرهنگ و هنر قرار می‌گیرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: همه امکانات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در مرکز استان و شهرستان‌ها در اختیار اهالی فرهنگ و هنر قرار می‌گیرد.

امکانات ارشاد در اختیار اهالی فرهنگ و هنر قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، احمدرضا احسانی بعد از ظهر امروز در نخستین نشست هم‌اندیشی انجمن‌های ادبی استان همدان با حضور دبیرکل انجمن‌های ادبی کشور اظهار کرد: استان همدان از نظر فرهنگ و هنر بسیار غنی بوده و ظرفیت‌های قابل توجهی دارد.

وی تاکید کرد: تلاش می‌کنیم با تعامل، هم‌افزایی و تبادل تجربیات، برنامه‌های تاثیرگذاری در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری برگزار کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: همه امکانات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در مرکز استان و شهرستان‌ها در اختیار اهالی فرهنگ و هنر قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: همه انجمن‌هایی که به ثبت رسیده و مجوز دریافت کرده‌اند، می‌توانند در مجتمع‌های فرهنگی و هنری این اداره‌کل فعالیت‌ها و برنامه‌های خود را اجرا کنند.

دبیر مجمع انجمن‌های ادبی استان همدان هم در این نشست گزارشی از فعالیت‌های مجمع ارائه کرد و گفت: ۴۸ انجمن فعال فرهنگی و ادبی در استان فعال است.

مسعود حیدری افزود: تاکنون ۳۷ انجمن استان در سامانه انجمن‌های ادبی کشور ثبت‌نام کرده و شناسانه دریافت کرده‌اند.

وی از مسئولان انجمن‌های ادبی استان درخواست کرد برای ساماندهی بهتر فعالیت‌ها، مشخصات انجمن خود را در این سامانه بارگذاری کنند.

رئیس خانه شعر و ادب استان هم در این جلسه گفت: خانه شعر و ادب به عنوان یک نهاد رسمی به ثبت رسیده است.

محمد کلافچی با تاکید بر اینکه ۳۶ انجمن در همدان با نظارت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان فعالیت می‌کنند گفت: استان همدان از نظر مفاخر و پیشکسوتان ظرفیت‌های چشمگیری دارد.

وی گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های خانه شعر و ادب استان ارائه و خاطرنشان کرد: انتخابات مجمع انجمن‌های ادبی استان طی دو دوره گذشته توسط مجمع کشوری در تهران برگزار شد، اما انتظار داریم دوره سوم این انتخابات با حضور همه انجمن‌ها در استان برگزار شود.

انتهای پیام/89003/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول