اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آرامش در صدر جدول/توقف آتش نشانی و شهرداری به نفع رقیبان

هفته یازدهم مسابقات پینت بال استان با توقف آتشنشانی و شهرداری و کمترین تغییرات در صدر جدول همراه بود.

آرامش در صدر جدول/توقف آتش نشانی و شهرداری به نفع رقیبان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، هفته یازدهم لیگ پینت بال استان (سینگو لیگ) عصر امروز در مجموعه ورزشی غدیر و در زمین اختصاصی سینگو برگزار شد.

در اولین دیدار این هفته  مخابرات نتوانست مقابل تیم آکادمی سینگو ایستادگی کند و با حساب 2 بر صفر نتیجه را واگذار کرد تا آکادمی نیم نگاهی به بالای جدول داشته باشد هرچند این تیم با 19 امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارد.

شهرداری و آتش نشانی در دیداری سخت و نفس گیر مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت دو تیم به تساوی رضایت دادند تا این نتیجه بیشتر از هر کدام از این دو تیم به نفع سایر رقیبان بالای جدولی باشد.

فانتوم هر چند در مقابل دینگو مدعی بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت اما نتوانست از باخت فرار کند تا دینگو با این برد شیرین همچنان با 26 امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار بگیرد.

جدال ام تی دی و لیتل جاینتس هم با برتری یک بر صفر ام تی دی همراه بود تا لیتل جاینتس که هفته ها در بالای جدول جا خوش کرده بود آرام آرام از صدر فاصله بگیرد و با این باخت 19 امتیازی ماند تا در جایگاه ششم قرار بگیرد.

در پنجمین دیدار این هفته اسنایپر و سینگو صدرجدولی به مصاف هم رفتند که اسنایپر راهی جز شکست 2 بر 1 مقابل سینگو و تعظیم به این تیم نداشت تا تا تیم قدرتمند سینگو با خیال راحت بر صدر تکیه بزند هر چند کوچکترین لغزشی از این تیم دینگو را جانشین خود خواهد دید.

بنیاد مسکن هم در دیداری راحت و بی درد سر توانست 2 بر صفر از سد آرموس بگذرد تا با 20 امتیاز در جایگاه چهارم قرار بگیرد و فاصله خود را با صدر روز به روز نزدیکتر کند.

در آخرین دیدار نیز پارس توانست دیگر تیم قعر نشین جدول را با همین نتیجه از پیش رو بردارد تا این هفته هم با کمترین تغییرات در صدر و قعر جدول شاهد باشیم.

سینگو لیگ پینت بال استان هرمزگان بعنوان اولین لیگ پینت بال کشوربا حضور 14 تیم فعالیت خود را در سال جاری آغاز کرده است که یازدهمین هفته آن نیز سپری شد.

انتهای پیام/88049


هر چنددر این هفته تغییرات در وسط جدول رتبه بندی اتفاق افتاد، توقف شهرداری و آتش نشانی به نفع رقیبان شد و فانتوم با باخت و تفاضل کمتر بازی قابل قبولی از خود نشان داد و تیم سینگو با هوشیاری توانست بازی باخته را دو بر یک به نفع خودش به پایان برساند.

 اسنایپر از این باخت از رتبه هشتم به دهم سقوط کرد و بنیاد مسکن با برد راحت در مقابل آرموس از رتبه پنجم به رتبه چهارم ارتقا یافت ولی همچنان صدر جدول به ترتیب سینگو دینگو و شهرداری در دست دارند.

پینت بال یکی از رشته های زیر مجموعه هیات ورزشهای همگانی است که بعنوان اولین لیگ پینت بال کشور فعالیت خود را در استان آغاز کرده است و هفته یازدهم این مسابقات نیز به پایان رسید.

انتهای پیام/88049

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول