اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

لزوم برخورد جدی با همدستان روح‌الله زم/ راهپیمایی اربعین دنیا را متحیر کرد

امام جمعه سمنان با بیان اینکه باید همه کسانی که با روح‌الله زم، سرشبکه آمدنیوز همکاری داشتند، زودتر شناسایی شوند و با آنها برخورد جدی صورت گیرد، گفت: راهپیمایی عظیم اربعین، دنیا را متحیر کرده است.

لزوم برخورد جدی با همدستان روح‌الله زم/ راهپیمایی اربعین دنیا را متحیر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی عبادی نمازجمعه سمنان که با حضور پرشور مردم برگزار شد، ضمن تبریک به سپاه پاسداران به خاطر دستگیری روح‌الله زم اظهار کرد: دستگیری این جاسوس اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همگان نشان داد.

وی افزود: باید همه کسانی که با این جاسوس ضدانقلاب و کانال آمدنیوز همکاری داشتند، زودتر شناسایی شوند تا مردم ایران افراد خائن‌ را بشناسند و دستگاه قضایی نیز باید با این مزدوران وطن‌فروش و حامیان داخلی آنها طوری برخورد کند که کسی هوس خیانت به ملت و کشور را نکند.

امام جمعه سمنان با تأکید بر مجازات و شناسایی کسانی که امنیت جمهوری اسلامی ایران را به خطر می‌اندازند، ادامه داد: دستگیری روح‌الله زم اقدام بسیار ارزشمندی محسوب می‌شود که با تلاش و اقتدار و هوشمندی سپاه پاسداران صورت گرفت.

شاهچراغی ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی اضافه کرد: خوش به سعادت زائرانی که به پیاده‌روی اربعین حسینی امسال رفتند و این راهپیمایی عظیم دنیا را متحیر کرده است.

وی افزود: جامانده‌های اربعین حسینی فردا در مصلای بزرگ سمنان تجمع می‌کنند و مراسم تجمع بزرگ عزاداران اربعین حسینی با عنوان «لبیک یاحسین» با حضور تمام عزاداران هیأت‌های مذهبی و مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

 تخریب شورای نگهبان در انتخابات بی‌معنا است

امام جمعه سمنان همچنین با تأکید بر اینکه تخریب شورای نگهبان در انتخابات بی‌معنا است، افزود: فیلتر تعیین صلاحیت‌ها باید تنگ‌تر شود تا دلسوزان واقعی مردم و انقلاب، کاندید انتخابات مجلس شورای اسلامی شوند.

شاهچراغی تصریح کرد: کاندیداها در جریان تبلیغات انتخاباتی نباید به تخریب یکدیگر بپردازند و نباید از پول و امکانات بیت‌المال در این زمینه استفاده کرد.

وی با تأکید بر اینکه مردم ایران مقاوم هستند و نباید مسؤولان حرف‌هایی بزنند که بوی مذاکره با آمریکا را می‌دهد، گفت: مذاکره با آمریکا ذلت است و به هیچ عنوان با شیطان بزرگ مذاکره نخواهیم کرد.

امام جمعه سمنان ضمن طلب عافیت برای آیت‌الله مکارم‌شیرازی از مراجع تقلید، اظهار کرد: وجود ایشان نعمت بزرگی برای مسلمانان و مردم کشورمان است و امیدواریم هرچه سریع‌تر سلامتی خود را به دست آورند.

شاهچراغی با بیان اینکه ائمه اطهار (ع) کشتی نجات هستند، خاطرنشان کرد: پیام‌های امام حسین (ع) چراغ راه است و باید همه مسلمان جهان با در دست گرفتن این چراغ راه درست را طی کنند.

انتهای پیام/2568/س/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول