اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

انتقاد امام جمعه فرادنبه از پاسخگویی مدیر آبفا/ درخواست ورود فرماندار به موضوع

امام جمعه شهر فرادنبه گفت: بسیار ناراحت کننده است که مسؤولی بگوید مردم حق اظهار نظر ندارند، مردم از این آب استفاده می‌کنند چگونه حق اظهار نظر ندارند.

انتقاد امام جمعه فرادنبه از پاسخگویی مدیر آبفا/ درخواست ورود فرماندار به موضوع

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجن، حجت‌الاسلام‌ علی مالکی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه‌ شهر فرادنبه، با اشاره به اقتدار اطلاعاتی سپاه و دستگیری روح الله زم، گفت: دستگیری این شخص موجب خشنودی مردم شد و این دومین ضربه شست اطلاعات سپاه به دشمن است، با اینکه این شخص شدیدترین حمایت‌ها را از کشورهای مختلف از جمله فرانسه داشت، توسط اطلاعات سپاه دستگیر شد و در پی آن اتفاق مهمی چون شناسایی فروشندگان اطلاعات در داخل کشور به این مزدور مهم است.

امام جمعه فرادنبه با بیان خواسته‌ی به حق مردم فرادنبه در رابطه با مسئله‌ی آب شرب این شهر، گفت: مردم پاسخ‌های سر بالای مسؤولان را نمی‌پذیرند و اینکه مسؤولی می‌گوید مردم حق اظهار نظر ندارند در شان کسی که باید خادم مردم باشد نیست، کسی که در نظام جمهوری اسلامی ایران مسؤولیتی دارد باید پاسخگوی مردم باشد.

وی با اشاره به لزوم پاسخگویی مسؤولان، بیان کرد: مدیری که می‌گوید اجازه‌ صحبت ندارم از کجا باید اجازه بگیرد؟ این حرف‌ها را نزنید که این پاسخ‌ها را مردم نمی‌پذیرند، وظیفه‌ی شما است که به مردم پاسخگو باشید.

مردم کمبودها را می‌پذیرند ولی انکار مشکلات را خیر

مالکی ادامه داد: می‌گویند لوله‌های داخل ساختمان خراب است، بیایید آب خانه‌های تازه ساخت را ببینید، اگر اظهار می‌کردید که مردم حق دارند ولی امکاناتش را ندارید می‌پذیرفتیم اما با هنگامی که این مسئله را انکار می‌کنید قابل پذیرش نمی‌باشد، از فرماندار و نماینده خواستار هستیم به ندای به حق مردم پاسخ دهند.

وی بیان کرد: بسیار ناراحت‌کننده است که مسؤولی بگوید مردم نمی‌توانند اظهار نظر کنند، مردم از این آب استفاده می‌کنند چگونه حق ندارند، قرار بر این شد اواخر شهریور ماه و اوایل مهر لوله‌ها تعویض شود اما این اتفاق نیفتاد باید مردم بدانند این کوتاهی از جانب چه کسی صورت گرفته است.

امام جمعه شهر فرادنبه اظهار کرد: مسؤولین مربوطه جواب سر بالا ندهند و هنگامی که لوله شکسته شود و نمونه آن را به مردم نشان می‌دهند انکار نکنند و نگویند این لوله متعلق به این شهر نیست اگر قبول ندارید آماده‌ هستیم تا با شما به همان مکان رفته و خاکبرداری انجام شود و وضعیت لوله‌ها را نشان دهیم.

فرماندار بروجن به مسئله آب فرادنبه ورود کند

مالکی گفت: آقای فرماندار از مسؤولان مربوطه بخواهید که پاسخگوی این وضعیت باشند و هرچه زود تر برای رفع مشکل آب شرب مردم فرادنبه اقدام کنند.

گفتنی است، مردم شهر فرادنبه مدتی است که از کدورت و کم‌آبی در شهر خود گلایه دارند؛ و با ثبت این مشکل در سامانه فارس من با عنوان «فرادنبه آب شرب ندارد» از این رسانه تقاضای پیگیری موضوع را داشتند.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان بروجن روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار فارس موضوع کدورت آب فرادنبه را تکذیب کرد و در اظهارات کوتاهی گفت مردم نمی‌توانند در مورد آب شرب اظهار نظر کنند. (جزییات بیشتر)

اظهارات امام جمعه بروجن در نمازجمعه امروز در واکنش به سخنان پرحاشیه رئیس آبفای بروجن بوده است.

انتهای پیام/۶۸۰۳۰/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول