اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

خائنان به ملت و نظام در هیچ کجای دنیا در امان نیستند

امام‌جمعه اقلید با اشاره به هنر و اقتدار سپاه در دستگیری سر شبکه آمدنیوز، گفت: دشمن و در رأس آن‌ها، آمریکا بداند که هیچ‌یک از فراریان و خائنان به ملت و نظام اسلامی در سرتاسر دنیا، از دست سربازان گمنام و پاسداران جان‌برکف ما در امان نیستند.

خائنان به ملت و نظام در هیچ کجای دنیا در امان نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز این شهر فرارسیدن اربعین حسینی را تسلیت گفت و با اشاره به‌به شور عاشقان حسینی در زیارت امام حسین (ع) در این ایام، اظهار داشت: قلم، زبان، قدم، دل و گفتار از بیان این‌همه عظمت و شور عاشقی بازمی‌ماند.

وی این سفر و حضور در اربعین را سفر عشق، آمادگی حضور، آسایش روح، جبهه جهانی و بین‌المللی اسلام، دیدار با امام زمان (عج)، درک حضور خواند و گفت: در اربعین، همدلی، هم‌زبانی، وحدت، ایثار، انتظار واقعی ظهور امام زمان (عج)، امید در امت و نهضت‌های اسلامی، آزادی بخشی و...بیش‌ازپیش زنده می‌شود.

امام‌جمعه اقلید تصریح کرد: این سفر و حضور، برپایی زمینه ظهور امام عصر (عج) را فراهم می‌کند.

خطیب جمعه اقلید به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر باهم باشیم، می‌بینیم که چه عزتی برای اسلام به دست می‌آید، اشاره کرد و بیان داشت: اهمیت اربعین در آن است که در این روز با تدبیر الهی خاندان پیامبر (ص) یاد نهضت حسینی برای همیشه جاودانه شد.

وی افزود: زنده نگه‌داشتن اربعین، دستاورد شهادت امام حسین (ع) است که باید برای نسل‌های آینده باقی بماند.

امام‌جمعه اقلید در بخش دیگر سخنان خود آغاز هفته تربیت‌بدنی و ورزش را تبریک گفت و از اهمیت ورزش در جلوگیری از انحرافات و ناهنجاری‌های اجتماعی سخن گفت و با اشاره به اینکه دشمن با حربه‌های مختلف در کمین جوانان و نوجوانان ما نشسته است، عنوان داشت: ایجاد بستر مناسب و تهیه و تأمین امکانات ورزشی می‌تواند گامی مؤثر در مقابله با این توطئه‌ها و پیشگیری از بسیاری از آسیب‌ها ازجمله اعتیاد باشد.

وی با اشاره به سفارش امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در این زمینه اشاره و بر لزوم آسیب‌شناسی، نیازسنجی و ایجاد بستر و فضاهای مناسب و تهیه تجهیزات ورزشی لازم برای نسل جوان کشور و شهرستان‌ها تأکید کرد.

طالبی همچنین به هنر و اقتدار سپاه در دستگیری سر شبکه آمدنیوز که جز دروغ، شایعه‌پراکنی، جوسازی، تهمت و... علیه نظام و جمهوری اسلامی ایران و مردم ما کاری نکرد و با اطاعت بی‌چون‌وچرا از آمریکا، اسرائیل، انگلیس و... برای تحقق اهداف شومشان انجام‌وظیفه می‌کرد، اشاره و عنوان کرد: دشمن و در رأس آن‌ها، آمریکا بداند که هیچ‌یک از فراریان و خائنان به ملت و نظام اسلامی در سرتاسر دنیا، از دست سربازان گمنام و پاسداران جان‌برکف ما در امان نیستند.

امام‌جمعه اقلید به ماجرای دستگیری عبدالمالک ریگی، خنثی کردن توطئه ترور سردار سلیمانی، سردار سرافراز اسلام، به زمین زدن پهبادهای آمریکایی و... که به همت و هوشیاری سربازان گمنام، سپاهی و اطلاعاتی کشورمان صورت گرفت اشاره و خطاب به دشمنان تأکید کرد: بدانید که تمام مهره‌های فاسدی که خریده‌اید، در امان نیستند و این‌همه پیروزی و اقتدار را از لطف خداوند متعال داریم.

خطیب جمعه اقلید در پایان سخنان خود بار دیگر به جاده اقلید- یاسوج اشاره کرد و بابیان اینکه حدود سه سال از بسته بودن این راه به روی اتوبوس‌های استان‌های دیگر گذشت، از عدم توجه مسؤولان مربوطه به این امر و رفع مشکلات موجود و بازگشایی جاده انتقاد و گلایه کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول