اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

رقیه شجاعی، سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ را کسب کرد

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان گفت: رقیه شجاعی با درخشش در مسالقات استرالیا سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کرد.

رقیه شجاعی، سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ را کسب کرد

مهدی مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از زمینه‌های تعالی افراد به ویژه معلولان فعالیت در حوزه ورزش است.

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان با اشاره به درخشش ورزشکاران معلول در میادین ورزشی عنوان کرد: حضور ورزشکاران زنجانی در مسابقات مختلف زمینه کسب مدال‌های رنگی را فراهم کرده است.

وی با اشاره به حضور رقیه شجاعی در اردوی آمادگی تیم ملی پاراتیراندازی عنوان کرد: این اردوها به منظور آمادگی برای اعزام به مسابقات جهانی جانبازان و معلولان استرالیا برگزار شد.

مرادی با اشاره به حضور رقیه شجاعی در مسابقات جهانی قهرمانی جانبازان و معلولان جهان و درخشش وی در این مسابقات بیان کرد: ‌این مسابقات از ۱۶ تا ۲۸ مهر‌ماه سال‌جاری برگزار شد.

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان گفت: رقیه شجاعی با درخشش در این مسابقات استرالیا موفق شد، سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کند.

وی افزود: در مسابقات مختلف ورزشی ورزشکاران معلول با تلاش سرسختانه خود مدال‌های رنگارنگی را کسب کرده و همواره پرونده موفقی را برای خود ثبت کنند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول