اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

نارضایتی زوار اربعین حسینی از وضعیت پارکینگ چذابه/ بروز سرقت‌های خرد+فیلم

وضع نابهنجار و ناامنی موجود در پارکینگ چذابه و سرقت‌های خردی که در خودروها به وقوع پیوسته، نارضایتی زوار را در پی داشته است.َ

نارضایتی زوار اربعین حسینی از وضعیت پارکینگ چذابه/ بروز سرقت‌های خرد+فیلم

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، با رسیدن به روز اربعین حسینی، ازدحام در موج بازگشت زوار اربعین حسینی را در مرزهای چهارگانه کشور شاهدیم.

بیش از ۹۶ درصد از زائرین اربعین از مرزهای زمینی چهارگانه برای تردد استفاده کرده‌اند که از این تعداد بیش از ۶۵ درصد از خودروی شخصی برای رسیدن به مرزهای چذابه، شملچه، مهران و خسروی استفاده کرده‌اند و برای عزیمت به عتبات خودروهای خود را در پارکینگ‌هایی که برای این منظور تعبیه شده بود، پارک کردند، اما مسئله‌ای که هم اینک بغرنج شده، ناامنی‌های موجود در پارکینگ‌ها بوده است.

مخاطبین خبرگزاری فارس با ارسال اخبار و فیلم‌هایی که از وضعیت نابهنجار پارکینگ‌ها به خصوص در مرز چذابه حکایت دارد، اعلام کرده‌اند که متاسفانه با اینکه پارکینگ‌ها هزینه بالایی از آنها اخذ کرده‌اند اما هیچ کس پاسخ‌گو نیست و هم اینک با نبود خودرو‌ی‌شان یا سرقت‌های خرد و سرقت لوازم خودروی خود مواجهند.

یکی از هموطنان در این خصوص گفت: در مرز چذابه 3 تا 4 پارکینگ وجود دارد که هر کدام ۲۰ هزار خودرو را در خود جای داده‌اند، اما هم اکنون هیچکس پاسخ‌گو نیست.

 

 

یکی دیگر از زوار از سرقت لاستیک‌های خودرواش و دیگری از شکسته شدن شیشه خودرو و سرقت محتویات آن شکایت دارد.

خبرنگار انتظامی فارس پیگیری وضع نابهنجار و ناامنی موجود در پارکینگ‌ها  از مسئولان ذی‌ربط بود اما تاکنون مسؤولی پاسخ‌گو نبوده است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول