اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ملایی: برای کسب سومین نشان طلای آسیا می‌جنگم

روئینگ سوار گیلانی تیم ملی با بیان اینکه برای کسب سومین طلای پیاپی آسیا دورخیز کرده است، گفت: عدم حضور آقای فرزام، سرمربی‌ام در تمرینات باعث شده است با آمادگی کامل به مسابقات اعزام نشوم.

ملایی: برای کسب سومین نشان طلای آسیا می‌جنگم

نازنین ملایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه مسابقات قهرمانی آسیا پیش درآمدی برای مسابقات سهمیه المپیک توکیو است، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی آسیا یکم آبان ماه برگزار می‌شود و برای کسب سومین طلای پیاپی مسابقات قهرمانی آسیا دورخیز کرده‌ام.

وی با اشاره به سابقه ۱۴ ساله در رشته روئینگ بانوان گفت: ۱۳ سال سابقه حضور تیم ملی بانوان را داشته و ۱۳ مقام بین‌المللی نظیر نشان نقره بازی‌های آسیایی جاکارتا و برنز بازی‌های آسیایی اینچئون را در کارنامه ورزشی دارم.

رکورددار روئینگ تک‌نفره آسیا با تأکید بر تلاش برای حفظ رکورد خود در مسابقات قهرمانی آسیا تصریح کرد: پاروزنان قزاقستان، کره جنوبی، ژاپن و هنگ‌کنگ مهم‌ترین رقیبانم در این مسابقات هستند.

ملایی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی آسیا غیرقابل‌پیش‌بینی است، افزود: ورزشکاران حاضر در این رقابت‌ها برای کسب نشان طلا پارو می‌زنند و ورزشکاری پیروز است که یک روز بیشتر از سایر رقبا تمرین و تلاش کرده باشد.

وی با اشاره به استراحت دوهفته‌ای پس از بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ گفت: پس از استراحتی کوتاه بلافاصله تمریناتم را زیر نظر آقای افشین فرزام آغاز کرده و تمرینات زمستانه خوبی را پشت سر گذاشتم، به دلیل پاره‌ای از مشکلات نتوانستم در اردیبهشت و خردادماه تمرینات خوبی انجام دهم.

عضو تیم ملی روئینگ بانوان با اذعان به تدابیر فدراسیون در حل مشکلات خاطرنشان کرد: بیش از پنج سال زیر نظر آقای فرزام تمرین کرده و نتایج خوبی کسب کردم، با تدابیر خانم اشرف و آقای سهرابیان مجدداً زیر نظر آقای فرزام تمرین می‌کنم.

ملایی با بیان اینکه نتایج مسابقات قهرمانی آسیا پیش‌بینی ۹۰ درصدی از کسب سهمیه المپیک را برآورد می‌کند، افزود: کسب سهمیه المپیک توکیو نسبت به دوره‌های قبلی تغییر پیداکرده است، در سال‌های گذشته در بخش روئینگ، هفت قایق تک‌نفره سهمیه المپیک را کسب می‌کردند ولی برای المپیک توکیو، برترین مدال در بخش بانوان و مردان در قایق‌های تک‌نفره و دونفره سهمیه کسب می‌کند.

وی با تأکید بر رقابت نفس‌گیر و فشرده ورزشکاران کشورمان برای کسب سهمیه المپیک توکیو گفت: برای کسب سهمیه المپیک توکیو اگر بانوان و آقایان در روئینگ های دونفره و یا تک‌نفره صاحب مدال طلا یا نقره شده و سهمیه کسب کنند تنها یک سهمیه در هر بخش به کشورمان تعلق می‌گیرد و باید از بین مردان و بانوان تنها یک نفر عازم المپیک شود.

عضو تیم ملی روئینگ بانوان با بیان اینکه آقای فرزام در اردوی «میانه» به همراه تیم روئینگ مردان حضور دارد، تصریح کرد: سرمربی بنده به دلیل حضور در این اردو نمی‌تواند در تمریناتم حضور فیزیکی داشته باشد و از راه دور از ایشان برنامه تمرینی می‌گیرم، عدم حضور سرمربی باعث می‌شود با آمادگی بین ۶۰ تا ۷۰ درصدی راهی مسابقات شوم ولی با همین میزان آمادگی امیدوار به تکرار نشان طلا هستم.

به گزارش فارس، تیم ملی روئینگ مردان و بانوان کشورمان با ترکیب عاقل حبیبیان، سیاوش سعیدی، بهمن نصیری، میلاد الله‌وردیان، امیرحسین محمودپور، نازنین ملایی، مریم امیدی پارسا، نازنین رحمانی، هانیه خرسند، زینب نوروزی، شکیبا وقوفی و کیمیا زارعی در رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور پیدا کرد، این مسابقات از یکم تا پنجم آبان ماه در کره جنوبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول