اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

انعقاد تفاهم‌نامه ۲۸۰ میلیاردی میان استانداری خوزستان و شهرداری اهواز

تفاهم‌نامه‌ای به ارزش ریالی ۲۸۰ میلیارد تومان میان استانداری خوزستان و شهرداری اهواز منعقد شد.

انعقاد تفاهم‌نامه ۲۸۰ میلیاردی میان استانداری خوزستان و شهرداری اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، نشست انعقاد تفاهم‌نامه توسعه و تسریع پروژه‌های شهری میان استانداری خوزستان و شهرداری اهواز امشب با حضور استاندار خوزستان، شهردار و اعضای شورای شهر اهواز و مدیران شهرداری اهواز برگزار شد.

پس از پایان این نشست غلامرضا شریعتی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تفاهم‌نامه بسیار خوبی در جلسه امشب میان استانداری خوزستان و شهرداری اهواز بسته شد که ارزش حدودی آن ۲۸۰ میلیارد تومان است و تامین نیمی از این مبلغ بر عهده استانداری و نیمی از آن بر عهده شهرداری است.

وی افزود: این دومین تفاهم‌نامه میان استانداری و شهرداری است و اولین آن مربوط به جاده ساحلی واصل به ملاثانی است که کار آن در حال انجام است و امیدواریم طرف یکی دو سال آینده به سرانجام برسد.

استاندار خوزستان گفت: البته کارهای مقطعی و پروژه‌هایی در طول سال با شهرداری اهواز انجام داده‌ایم و تفاهم نامه جدید نیز گامی مثبت در بهبود وضعیت شهری اهواز خواهد بود.

وی درباره آخرین وضعیت رسیدگی به فاضلاب شهری اهواز نیز عنوان کرد: لازم است دوستان جلسه‌ای ترتیب دهند تا به‌زودی درباره بحث فاضلاب شهری اهواز تصمیم گیری کنیم و اقدامات لازم از سوی آبفا و شهرداری انجام شود.

به دنبال اجرای هر چه سریعتر پروژه‌ها هستیم

موسی شاعری نیز در پایان این جلسه اظهار کرد: پروژه‌هایی که در قالب تفاهم نامه امشب اجرایی خواهند شد، شامل پروژه‌های زیباسازی، عمرانی و فضای سبز خواهند بود که به پیشرفت شهر اهواز کمک شایانی می‌کنند.

وی افزود: در حال حاضر هماهنگی بسیار خوبی میان مدیریت عالی استان، مدیریت شهری اهواز و شورای شهر وجود دارد که امیدواریم باعث شود در اجرای هر چه سریعتر پروژه‌ها شاهد پیشرفت برنامه‌ها باشیم.

گفتنی است در این نشست اعضای شورای شهر اهواز نیز در حضور استاندار خوزستان به بیان نکات خود در خصوص شهر اهواز پرداختند.

انتهای پیام 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول