اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اسکان بیش از ۴ هزار زائر اربعین در همدان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از اسکان ۴ هزار و ۸۲۸ زائر در شهرهای جورقان و مریانج طی ایام اربعین خبر داد.

اسکان بیش از ۴ هزار زائر اربعین در همدان

بهروز کارخانه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به خدمات ارائه شده در مهران، خسروی و مریانج اظهار کرد: در ایام اربعین حسینی ۳۵ نفر روز در قالب ۷ تیم خدمات‌رسانی داشتند.

وی با بیان اینکه ۲ آمبولانس خدمات‌رسانی در دو مرز مهران و خسروی را برعهده داشتند تصریح کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ پتو، ۲۰ چادر و ۴۰۰ موکت نیز در اختیار زوار قرار گرفت.

مدیرعامل جمیعت هلال احمر استان همدان در خصوص نیروهای فعال در ایام اربعین اظهار کرد: خدمات امداد و نجات جاده‌ای ثابت در قالب ۱۲ تیم با ۶۰ نفر روز نیرو، خدمات امداد و نجات کوهستان ثابت یک تیم با ۵ نفر روز نیرو، کنترل و فرماندهی عملیات یک تیم با چهار نفر روز نیرو و کشیک آماده در شعب ۹ تیم با ۹ نفر روز نیرو انجام شده است.

وی یادآور شد: ۲۰ آمبولانس، ۱۵ دستگاه خودروی عملیاتی و ۱۱ خودروی امدادی در ایام اربعین خدمات‌رسانی داشتند و ۲ آمبولانس با چهار نفر نیرو و یک دستگاه تریلی با یک نیرو به عراق اعزام شدند.

کارخانه‌ای با اشاره به آمار حوادث جاده‌ای اربعین یادآور شد: ۴۸ حادثه در ایام اربعین رخ داد که در مجموع ۱۵۰ نفر مصدوم شدند، ۱۰ نفر درمان سرپایی شدند و ۵۱ نفر مصدومان بودند که راهی بیمارستان شدند.

وی با بیان اینکه ۶ نفر فوتی در حوادث جاده‌ای ایام اربعین رخ داد افزود: ۵۳ تیم‌ عملیاتی با ۱۶۱ نیرو، ۴۹ آمبولانس و ۸ خودروی نجات تیپ ۱ و ۲ خدمات‌رسانی داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه ۱۲ خدمات پزشکی در ایام اربعین ارائه شده است گفت: در این ایام یک‌هزار و ۶۹۰ اسکان در جورقان و ۳ هزار و ۱۳۸ اسکان در مریانج داشتیم.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول