اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ملاقات مردمی به منظور جلب رضایت مشتریان و تحقق مشتری‌مداری انجام می‌گیرد

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در راستای جلب رضایت مشتریان و تحقق مشتری‌مداری جلسات ملاقات عمومی با مشتریان این شرکت انجام می‌گیرد و امسال تاکنون در این راستا بیش از ۶۰ جلسه ملاقات مردمی برگزار شده است.

ملاقات مردمی به منظور جلب رضایت مشتریان و تحقق مشتری‌مداری انجام می‌گیرد

آزاد حکمت امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به اهمیت مشتری مداری و تلاش در راستای جلب رضایت مشتریان اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون شرایط  دیدار حضوری برای ۶۲۰ نفر فراهم شده است.

وی با اعلام اینکه مشتریان یکی از سرمایه‌های اصلی و کلان شرکت مخابرات ایران و به تبع مخابرات منطقه کردستان محسوب می‌شود، افزود: با هدف شناسایی نقاط قوت و بهبود کیفیت خدمات به صورت مدون هفته‌ای دو بار امکان ملاقات‌های عمومی با مشتریان میسر است.

وی با بیان اینکه نیازسنجی یکی از روش‌های موفق برای اجرای درست و به موقع خدمات مخابراتی است، خاطر نشان کرد: این ملاقات‌ها به نوعی آگاهی از نیاز مشتریان و مطالباتشان را در نقاط مختلف استان یادآور می‌شود که تلاش مضاعف مجموعه را برای این مهم در پی خواهد داشت.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: در ملاقات‌های صورت گرفته با تعداد 602 مشتری و مخاطب مخابراتی، موضوعات مختلف در حوزه‌های دیتا، تلفن ثابت، تلفن همراه، اینترنت خانگی و غیره مطرح شده است که نسبت به رفع مشکلات موجود با تلاش همکاران اقدامات چشمگیری صورت گرفته است.

حکمت با اشاره به اینکه ایده‌ها و نظرات تخصصی مشتریان راهکاری برای ارتقا و توسعه فعالیت‌های مخابرات منطقه است، گفت: درخواست‌ها و پیشنهادات منطقی آنان در شورای هفتگی مدیران مطرح می‌شود و در راستای عملی کردن مقدورات تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی افزود: سایر مدیران و معاونین مخابرات منطقه کردستان آماده پاسخگویی به انتقادات، پیشنهادات و مشکلات مشتریان و مخاطبین هستند.

وی در پایان یادآور شد: مخابرات منطقه کردستان درصدد است هر هفته در روزهای دوشنبه و چهارشنبه این روند را ادامه دهد.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول