آزاد حکمت امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به اهمیت مشتری مداری و تلاش در راستای جلب رضایت مشتریان اظهار کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون شرایط دیدار حضوری برای ۶۲۰ نفر فراهم شده است.
وی با اعلام اینکه مشتریان یکی از سرمایههای اصلی و کلان شرکت مخابرات ایران و به تبع مخابرات منطقه کردستان محسوب میشود، افزود: با هدف شناسایی نقاط قوت و بهبود کیفیت خدمات به صورت مدون هفتهای دو بار امکان ملاقاتهای عمومی با مشتریان میسر است.
وی با بیان اینکه نیازسنجی یکی از روشهای موفق برای اجرای درست و به موقع خدمات مخابراتی است، خاطر نشان کرد: این ملاقاتها به نوعی آگاهی از نیاز مشتریان و مطالباتشان را در نقاط مختلف استان یادآور میشود که تلاش مضاعف مجموعه را برای این مهم در پی خواهد داشت.
مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: در ملاقاتهای صورت گرفته با تعداد 602 مشتری و مخاطب مخابراتی، موضوعات مختلف در حوزههای دیتا، تلفن ثابت، تلفن همراه، اینترنت خانگی و غیره مطرح شده است که نسبت به رفع مشکلات موجود با تلاش همکاران اقدامات چشمگیری صورت گرفته است.
حکمت با اشاره به اینکه ایدهها و نظرات تخصصی مشتریان راهکاری برای ارتقا و توسعه فعالیتهای مخابرات منطقه است، گفت: درخواستها و پیشنهادات منطقی آنان در شورای هفتگی مدیران مطرح میشود و در راستای عملی کردن مقدورات تصمیمگیری خواهد شد.
وی افزود: سایر مدیران و معاونین مخابرات منطقه کردستان آماده پاسخگویی به انتقادات، پیشنهادات و مشکلات مشتریان و مخاطبین هستند.
وی در پایان یادآور شد: مخابرات منطقه کردستان درصدد است هر هفته در روزهای دوشنبه و چهارشنبه این روند را ادامه دهد.
انتهای پیام/2330/72