اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کمک ۱۳۵ میلیون تومانی اوقاف ملایر به موکب‌ها

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از کمک ۱۳۵ میلیون تومانی این اداره به موکب‌های اربعین در ملایر خبر داد.

کمک ۱۳۵ میلیون تومانی اوقاف ملایر به موکب‌ها

حمیدرضا نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به برپایی 6 موکب اربعین در ملایر اظهار کرد: این موکب‌ها فعالیت خود را از 15 مهرماه آغاز کردند و همچنان در حال خدمت‌رسانی به زائران هستند.

وی از کمک‌های اداره اوقاف با اخذ مجوز پنج موکب خبر داد و گفت: در راستای کمک به موکب‌های شهرستان ملایر 135 میلیون تومان برای خرید برنج، گوشت، روغن، حبوبات، رب، پیاز و... هزینه شده است به علاوه اینکه در سایر تجهیزات شامل نصب بنر، داربست و... نیز کمک کردیم.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با بیان اینکه عمده این کمک‌ها به موکب فاطمه الزهرا(س) بوده است افزود: طی چند روز گذشته توسط سه موکب روستای توجغاز، روستای آورزمان و موکب فاطمه الزهرا(س) بیش از یکصد هزار وعده غذا بین زائرین اربعین توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه موکب فاطمه الزهرا(س) و روستای حسین‌آباد تا دو روز آینده نیز برای خدمت رسانی به زائران فعال هستند تصریح کرد: حدود 5 هزار نفر نیز از ابتدای فعالیت موکب‌ها در سه موکب شهرستان و امامزاده عبدالله(ع) ملایر اسکان داده شدند و همچنان آمادگی اسکان زائران را داریم.

انتهای پیام/ 89013/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول