اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

سرمربی شاهین: برای صدرنشینی به مصاف فلامینگو می‌رویم

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شاهین رودسر با بیان اینکه برای صدرنشینی به مصاف فلامینگو می‌رویم، گفت: در هر مسابقه با برنامه خاصی وارد میدان شده و تیم فلامینگو را به‌خوبی آنالیز کرده‌ایم.

سرمربی شاهین: برای صدرنشینی به مصاف فلامینگو می‌رویم

رضا مهرورز در گفت و گو با خبرنگار فارس در رودسر با اشاره به تقابل شاهین ایران و دانسک لهستان در جام باشگاه های جهان اظهار کرد: بازیکنان دستورات تاکتیکی را به‌خوبی اجرا کرده و با ارائه یک بازی برتر و هجومی‌توانستیم در نخستین دیدارمان با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنیم.

وی با بیان اینکه نخستین دیدار در هر تورنمنت، دشوار است، گفت: در دیدار مقابل دانسک علاوه بر کسب پیروزی پرگل، بدون مصدوم زمین مسابقه را ترک کردیم و می‌توانیم در بازی‌های بعدی با تمامی نفرات مسابقات را ادامه دهیم، بازیکنان در وقت اول مسابقه از هماهنگی لازم برخوردار نبودند و هر چه از زمان بازی گذشت به هماهنگی مدنظر دست پیداکرده و بردی پرگل را کسب کردیم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین رودسر با اشاره به اینکه موقعیت‌های پرشماری را مقابل حریف لهستانی از دست دادیم، تصریح کرد: می‌توانستیم با اختلافی دورقمی بازی را به اتمام برسانیم، با تمرکز بالاتر در دیدارهای آتی به مصاف رقبا می‌رویم.

مهرورز با تأکید بر جنگ سرگروهی در دیدار امروز مقابل فلامینگو برزیل افزود: تیم برزیلی در نخستین گام موفق شد مقابل العربی کویت به برتری شش بر یک دست پیدا کند، این تیم را به‌خوبی آنالیز کرده‌ایم و می‌خواهیم با پیروزی مقابل این تیم صدرنشین گروه شویم.

وی با اشاره به اینکه شاهین بازی به بازی پیش می‌رود، تصریح کرد: برای هر مسابقه برنامه خاصی داریم، تیممان از بازیکنان بزرگی که دارای کلاس جهانی هستند، سود می‌برد و با هماهنگی بیشتر در این مسابقات به‌عنوان یکی از مدعیان ظاهر می‌شویم.

به گزارش فارس، تیم فوتبال ساحلی شاهین خزر رودسر به‌عنوان یکی از دو نماینده کشورمان در مسابقات فوتبال ساحلی جام باشگاه‌های جهان به میزبانی آلانیای ترکیه شرکت کرده است، این تیم در نخستین گام موفق شد تیم دانسک لهستان را با نتیجه هفت بر دو شکست دهد.

شاهین رودسر در دومین دیدار خود در گروه «ب» جام باشگاه‌های جهان به مصاف تیم قدرتمند فلامینگو برزیل می‌رود.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول