اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ذوب‌آهن همچنان در حسرت پیروزی و بازگشت به روز‌های خوب

تیم ذوب‌آهن اصفهان در ادامه نتایج ضعیف خود در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال مقابل شهر خودرو تن به شکست داد.

ذوب‌آهن همچنان در حسرت پیروزی و بازگشت به روز‌های خوب

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در یکی از دیدار‌های پایانی هفته هفتم لیگ برتر فوتبال تیم ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه خانگی خود فولادشهر میزبان شهر خودرو بود و در پایان با نتیجه یک بر صفر متحمل شکست شد.

سبز‌پوشان که بعد از شکست هفته گذشته مقابل مس کرمان در جام حذفی و کنار رفتن از گردونه این مسابقات، پا به این دیدار گذاشته بودند، بازی را بهتر شروع کردند و از همان ابتدا نبض بازی را در دست گرفتند.

شاگردان منصوریان که در اکثر دقایق بازی توپ و زمین را در اختیار داشتند در خلق موقعیت گلزنی موفق ظاهر نشدند و تنها چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه شهر خودرو ایجاد کردند که ثمری نداشت؛ البته روی یک پرتاب اوت دستی ضربه سر بازیکن ذوب‌آهن به تیرک دروازه شهر خودرو خورد که شاید بهترین موقعیت ذوب‌آهن محسوب می‌شد.

در آن سوی میدان اما شهر خودرو با یک بازی حساب شده و دفاعی منسجم و لایه‌ای موفق شد به خوبی از دروازه خود محافظت کند و در یک ضد حمله و با هوشیاری سروش رفیعی به گل رسید و با همان گل بازی را به اتمام رساند.

ذوب‌آهن که بعد از شکست در جام حذفی و ناکامی در کسب پیروزی در 6 هفته قبلی لیگ برتر فوتبال، امید زیادی به این بازی برای بازگشت روحیه به اردوی خود داشت، با متحمل شدن شکستی دیگر روز‌های سختی را پیش روی خود می‌بیند.

ذوب‌آهن در هفته قبل مهمان سپاهان اصفهان بود و در پایان با نتیجه 2 بر صفر متحمل شکست شد؛ شاگردان منصوریان با 4 تساوی و 3 شکست و 4 امتیاز در رده چهاردهم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند.

علی‌رضا منصوریان بعد از شکست مقابل شهر خودرو در کنفرانس خبری گفت: می‌دانستیم این بازی تعداد گل بالا نخواهد داشت، برخلاف جریان بازی گل خوردیم، من کنار خط هم اعتراض کردم؛ طبیعی بود که در نیمه دوم حریف ما عقب بنشیند، موقعیت زیاد داشتیم اما استفاده نکردیم.

سرمربی ذوب‌آهن همچنین عنوان داشت: هوادار ذوب‌آهن نور چشم من است، اگر دست ما به دست هم باشد از این مسیر سخت گذر می‌کنیم، اما این‌که چهار نفر بیایند و شعار بدهند کاری پیش نمی‌رود؛ از دقایق 70 تا 5+90 ما به یار و یاور احتیاج داشتیم، اما این اتفاق نیفتاد، برخی از هواداران خوب ما هم که حرف گوش‌کن هستند، به خاطر آن چهار پنج نفر تحریک شدند.

وی در صحبت‌های خود یادآور شد: اگر قرار است به تیم فکر کنیم باید با هم باشیم، من یک درصد هم به تیمم شک ندارم و به اصفهان نیامده‌ام که شانه خالی کنم. نمی‌دانم آن چهار پنج نفر که شعار می‌دادند چه کسانی هستند اما امیدوارم که باشگاه با آن‌ها برخورد کند. 

ذوب‌آهن شاید برای تبدیل شدن به ذوب‌آهن نیم‌فصل دوم فصل گذشته به یک برد نیاز داشته باشد تا روحیه به این تیم تزریق شده و آن‌ها را برای بازی‌ها خوب آماده کند؛ شاگردان منصوریان هفته آینده و در تهران باید به مصاف تیم پیکان برود.

انتهای پیام/63090/ص10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول