اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مسابقات بومی و محلی در زنجان برگزار می‌شود

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان زنجان گفت: همزمان با هفته تربیت‌بدنی مسابقات بومی و محلی در زنجان برگزار می‌شود.

مسابقات بومی و محلی در زنجان برگزار می‌شود

کریم رحیمی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: همزمان با هفته تربیت‌بدنی برنامه‌های مختلفی توسط هیأت ورزش‌های همگانی برگزار می‌شود.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان زنجان از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی در زنجان در سوم آبان‌ماه سال‌جاری خبر داد و افزود: این همایش به صورت زنده از شبکه اشراق و 3 سیما پخش می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری همایش سراسری دوچرخه‌سواری در زنجان بیان کرد: همچنین در این هفته مسابقات بومی و محلی برگزار می‌شود.

رحیمی‌زاده با بیان اینکه مسابقات بومی و محلی به صورت منطقه‌ای و با حضور استان‌های مجاور برگزار می‌شود، افزود: زمان و مکان این مسابقات دهم آبان‌ماه در گاوازنگ زنجان است.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان زنجان همچنین از پرواز بادبادک‌ها به مناسبت هفته تربیت‌ بدنی خبر داد و گفت: در این هفته طولانی‌ترین بادباک دست‌ساز به پرواز در خواهد آمد.

وی افزود: همزمان با هفته تربیت‌بدنی برنامه‌های متعددی در زنجان برگزار خواهد شد که تلاش می‌شود با مشارکت حداکثری خانواده‌ها و شهروندان برگزار شود.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول