اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ارائه بیش از1600 خدمت عمرانی به مددجویان فارس

مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: از ابتدای سال تاکنون1656 خدمت عمرانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه شده است.

ارائه بیش از1600 خدمت عمرانی به مددجویان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان فارس، محمد بذرافشان با اشاره به تاکید حضرت امام خمینی (ره) در خدمت به محرومان اظهار کرد: ایشان به همه در کوشش برای رفاه طبقات محروم جامعه وصیت کردند که خیر دنیا و آخرت انسان در رسیدگی به حال محرومان جامعه است.

وی اضافه کرد: کمیته امداد تلاش می‌کند تا مشکلات خانواده‌های نیازمند تحت حمایت را تا حد امکان رفع و در جهت تامین آسایش روانی و اقتصادی این قشر گام بردارد.

مدیر کل کمیته امداد فارس اضافه کرد: ساخت، تکمیل و بازسازی، اجاره مسکن و تامین انشعابات آب، برق، گاز، ساخت آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی و تخصیص اعتبار برای تعمیر مسکن از فعالیت‌های این نهاد در حوزه مسکن مددجویی است.

بذرافشان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون یک هزار و ۶۵۶ خدمت عمرانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه شده است، افزود: به منظور تعمیر، تکمیل و باز سازی این تعداد خدمت عمرانی در استان، اعتباری به میزان ۲۵۳ میلیارد و ۲۰۶ میلیون ریال هزینه شده است.

وی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۰۰ واحد مسکن روستایی و ۲۷۰ واحد مسکن شهری برای مددجویان خریداری و ساخته شده است و همچنین یک هزار و ۶۱ واحد مسکن شهری و روستایی در استان مورد تعمیرات جزئی و کلی قرار گرفتند.

مدیر کل کمیته امداد فارس تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۲۳ واحد مسکن نیمه تمام روستایی و شهری تکمیل شده و ۲ واحد مسکن نیز برای مددجویان در طرح مهاجرت از شهر به روستا تامین شده است.

بذرافشان به هزینه کرد اعتبارات مسکن مددجویی در بازه زمانی مذکور اشاره کرد و افزود: از ۲۵۳ میلیارد و ۲۰۶ میلیون ریال اعتبار هزینه شده، ۳۰ میلیارد ریال از محل زکوات استان، ۴۹ میلیارد ریال بوسیله خیران، ۲۰ میلیارد و ۱۷۶ میلیون ریال از محل کمک‌های مردمی و مابقی از محل اعتبار دولتی، تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و امدادی تامین و هزینه شده است.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول