اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

ثبت‌نام بیش از یک میلیون و 253 هزار نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند در گلستان

مدیرکل ثبت احوال گلستان از ثبت‌نام یک میلیون و 253 هزار و 639 شهروند گلستانی برای دریافت کارت ملی هوشمند در استان خبر داد.

ثبت‌نام بیش از یک میلیون و 253 هزار نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس، ابوبکر دولو بعد از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: یک میلیون و 253 هزار و 639 نفر از شهروندان که واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند در استان گلستان بودند موفق به ثبت‌نام شدند.

وی درخصوص آمار واجدین شرایط دریافت کارت ملی هوشمند در استان گلستان تصریح کرد: یک میلیون و 419 هزار و 350 نفر از شهروندان گلستانی که 15 سال سن دارند واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند در استان گلستان هستند.

* یک میلیون و 419 هزار و 350 نفر در گلستان واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند

مدیرکل ثبت احوال گلستان ابراز کرد: تاکنون از تعداد یک میلیون و 419 هزار و 350 نفر از افراد واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند در استان گلستان حدود یک میلیون و 253 هزار و 639 نفر موفق به ثبت‌نام برای دریافت کارت ملی هوشمند شدند.

دولو خاطرنشان کرد: بسیاری از افراد واجد شرایط موفق به دریافت کارت ملی هوشمند خود شدند و با توجه به سیاست‌های سازمان ثبت‌احوال که قرار است تا پایان سال جاری پروژه کارت ملی هوشمند به پایان برسد تلاش می‌کنیم 8 میلیون نفری که در سطح کشور موفق به دریافت کارت ملی هوشمند نشدند را ساماندهی و کارت ملی هوشمند برای آنها صادر کنیم.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول