اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

کشف 310 کیلوگرم تریاک در برازجان با عملیات هوشمندانه پلیس

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در یک عملیات هوشمندانه پلیسی 310 کیلوگرم تریاک در منزلی مسکونی در مرکز شهر برازجان کشف و دو نفر متهم دستگیر شدند.

کشف 310 کیلوگرم تریاک در برازجان با عملیات هوشمندانه پلیس

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر،  سردار خلیل واعظی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در یک عملیات هوشمندانه پلیسی 310 کیلوگرم تریاک در منزلی مسکونی در مرکز شهر برازجان کشف و دو نفر متهم دستگیر شدند. 

فرمانده انتظامی استان بوشهر در شرح جزییات بیشتری از این عملیات گفت: به دنبال پایش سطح حوزه استحفاظی در شهرستان دشتستان، پلیس از انتقال یک محموله بزرگ مواد مخدر به شهر مطلع شد.

وی افزود: پس از اطمینان از دپوی این مواد مخدر طی ساعات گذشته در یک منزل مسکونی در مرکز شهر برازجان تیم‌های عملیاتی پلیس شهرستان با دریافت دستورات ابلاغی پس از شناسایی کامل و دقیق محل دپو به آنجا اعزام شدند.

به گفته سردار واعظی ظهر امروز در یک عملیات هوشمندانه منزل مورد نظر در محاصره پلیس قرار گرفت و در بازرسی از آن 310 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت بسته‌های 10کیلویی جاسازی و مخفی شده بود کشف شد.

این مقام ارشد پلیس بیان کرد: در این عملیات دو نفر متهم  در منزل  بدون توجه به دستور ایست اقدام به فرار کردند که با تعقیب و تیراندازی پلیس هر دو نفر دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در این عملیات  یک دستگاه خودرو توقیف و یک قبضه سلاح ساچمه‌ای کشف شده است اظهار داشت: هر دو متهم دستگیر شده غیر بومی و ساکن یکی از استان‌های همجوار می‌باشند که شب گذشته این محموله را وارد برازجان کرده بودند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول