اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

ارتباط صنعت و دانشگاه به‌جای شعار به عمل تبدیل شود

استاندار یزد در مراسم تکریم و معارفه رئیس پارک علم و فناوری یزد، گفت: ارتباط صنعت و دانشگاه به‌جای شعار به عمل تبدیل شود.

ارتباط صنعت و دانشگاه به‌جای شعار به عمل تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدعلی طالبی ساعتی پیش در مراسم تکریم و معارفه رئیس پارک علم و فناوری یزد بابیان اینکه برای رفع برخی از چالش‌ها مانند آلودگی هوا، تامین آب، اشتغال نیروهای تحصیل‌کرده و غیره که استان یزد با آن روبه‌رو است باید صنایع دانش‌بنیان را ارتقا داد گفت: توسعه استان یزد نیازمند فناوری و فعالیت‌های دانش‌بنیان است.

استاندار یزد تعامل پارک علم و فناوری یزد را با دستگاه‌ها و مدیران استان مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با دنبال کردن این رویه از سوی مدیریت جدید پارک علم و فناوری یزد می‌توان امید داشت که در توسعه صنایع دانش‌بنیان اثرگذار باشد.

وی با تأکید بر اینکه پارک علم و فناوری یزد باید در جهت مسائل و چالش‌های استان دغدغه‌مند باشد اظهار داشت: معتقد هستیم که مسیر توسعه استان یزد از مسیر علم و فناوری می‌گذرد که یزد نیز نیازمند این مسئله است که اگر باقدرت دنبال و مسیر خود را پیدا کند می‌تواند در جهت رفع مشکل اشتغال جمعیت بیکار افراد تحصیل‌کرده نقش اثربخش و اثرگذاری داشته باشد.

طالبی با اشاره به تبدیل‌شدن ارتباط صنعت و دانشگاه به یک شعار کلیشه‌ای، تصریح کرد: امروزه کشور با تحریم‌های ظالمانه روبه‌رو و در حال تحمل شرایط سخت است که اگر ارتباط صنعت و دانشگاه به‌جای شعار به عمل تبدیل شود می‌توان امید داشت که بسیاری از مسائل و مشکلات رفع شود.

انتهای پیام/90013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول