اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

شاهین ایران ۲ – فلامینگو برزیل ۶؛ دوئل صدرنشینی به سود فلامینگو

تیم فوتبال ساحلی شاهین در دومین دیدار خود در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان مقابل فلامینگو تن به شکست دو بر شش داد.

شاهین ایران ۲ – فلامینگو برزیل ۶؛ دوئل صدرنشینی به سود فلامینگو

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، دو تیم فوتبال ساحلی شاهین خزر رودسر و فلامینگو برزیل در روز دوم رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان در آلانیای ترکیه به مصاف یکدیگر رفتند.

سید مهدی یوسفی، سجاد عباسی، محمدجواد خسروی، محمد احمدزاده، شهریار مژده، فرید بلوکباشی، مصطفی کیانی، آیدین تشنه‌کام، موحد محمدپور، محمد معصومی زاده، مهیار زارع و علیرضا قربانیان بازیکنان شاهین در این رقابت‌ها هستند.

شاگردان مهرورز دیدار نخست خود را با پیروزی هفت بر دو مقابل دانسک لهستان آغاز کردند و نشان دادند با توپ پر پا به جام معتبر آلانیا گذاشته‌اند، در سوی مقابل تیم فلامینگو در نخستین گام با نتیجه شش بر یک العربی کویت را شکست داد.

دیدار نماینده کشورمان و تیم برزیلی با پیروزی فلامینگو خاتمه یافت، برزیلی‌ها با نتیجه شش بر دو مقابل شاهین خزر رودسر به برتری دست یافتند و صدرنشینی خود را تثبیت کردند.

موحد محمدپور و محمد معصومی‌زاده گل‌های تیم شاهین را به ثمر رساندند، شاهینی‌ها در سومین دیدار خود در جام باشگاه‌های جهان به مصاف العربی کویت می‌روند.

به گزارش فارس، نخستین دوره رسمی مسابقات فوتبال ساحلی جام باشگاه‌های جهان (World winners cup) با حضور تیم‌های مطرح دنیا در تاریخ ۲۹ مهرماه تا پنجم آبان ماه به میزبانی شهر «آلانیا» در کشور ترکیه برگزار می‌شود، جایزه قهرمان این رقابت‌ها ۴۰ هزار دلار است.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول