اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مهدی سهرابی فعلا در حالت تعلیق است

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان زنجان گفت: مهدی سهرابی در حالت تعلیق است، به همین دلیل فعلا مجاز به شرکت در مسابقات نیست تا نتیجه از سوی فدراسیون جهانی اعلام شود.

مهدی سهرابی فعلا در حالت تعلیق است

فرهاد عصفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان درباره آخرین وضعیت فعالیتی مهدی سهرابی دوچرخه‌سوار زنجانی اظهار کرد: مهدی سهرابی مدارکش را به فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری ارسال کرده است و منتظر نتیجه بررسی آنها هستیم که این ورزشکار ارزنده‌مان از وضعیت بلاتکلیفی خارج شود.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان زنجان با اشاره به اینکه فعلا مهدی سهرابی در حالت تعلیق به سر می‌برد، به همین دلیل فعلا مجاز به شرکت در مسابقات نیست، تا نتیجه از سوی فدراسیون جهانی اعلام شود، تصریح کرد: از زمان اعلام بررسی فدراسیون هیچ اطلاعی نداریم چون کمیته‌های مختلف، آن را بررسی خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه سهرابی ورزشکار باسابقه زنجانی است که مقام‌های بسیاری کسب کرده است و مطمئنیم که وی اهل دوپینگ نیست، افزود: اصلا موضوع دوپینگ که در رسانه‌ها مطرح شده درست نیست و چنانچه تست دوپینگ مثبت باشد، همان لحظه محرومیت اعلام می‌شود.

مهدی سهرابی به فارس گفت: حدود یک و نیم سال پیش در اردوی کیش یک تست دوپینگ از ما گرفته شد، تستی که از نظر قانونی و نسبت به قانونی که فدراسیون جهانی دارد، درست نبود.

عضو تیم ملی دوچرخه‌سواری تصریح کرد: طبق قانون افراد باید به صورت تکی در اتاق تست حضور داشته باشند، در صورتی که این مولفه رعایت نشد و علاوه بر این هرکس باید آی‌دی کارت معتبر داشته باشد که این هم رعایت نشد، هرچند که با این شرایط هم تست من منفی بود.

به گزارش فارس، مهدی سهرابی متولد سال 1360، دوچرخه‌سوار تیم ملی ایران و از راه‌یافتگان به المپیک 2008 پکن و المپیک 2012 لندن است.

وی در سال 1386 به عنوان یکی از 10 ورزشکار برتر ایران شناخته شده و تاکنون 400 نشان مختلف از مسابقه‌های داخلی، آسیایی، بین‌المللی و جام جهانی به دست آورده است که نیمی از آنها طلا هستند.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول