اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

کسب رتبه سوم صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد در کشور

مدیر صندوق کارآفرینی امید گفت: این صندوق در ارزیابی عملکرد رتبه سوم کشوری را کسب کرد.

کسب رتبه سوم صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ارسلان حسن‌پور گفت: در ارزیابی ۶ ماهه صندوق کارآفرینی امید کشور عملکرد و فعالیت‌های استان‌ها در 8 شاخص مورد ارزیابی قرار گرفت که خوشبختانه در این ارزیابی کهگیلویه وبویراحمد رتبه سوم کشور را بدست آورد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد افزود: این ارزیابی‌ها در شاخص‌‌های وصول مطالبات ،تجهیز منابع پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی،  پرداخت تسهیلات اشتغال از محل منابع داخلی، تکریم ارباب رجوع، مدیریت درآمد و هزینه‌ها، ارزیابی و نظارت بر طرح‌ها و تسهیلات پرداختی و ارزیابی درصدی طرح‌های فعال به نسبت تسهیلات پرداخت شده بعد از انجام مرحله نظارت بوده که صندوق کارآفرینی توانسته در چند شاخص 100درصد امتیازات را کسب کند.

وی با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید استان در بحث وصول مطالبات، جذب اعتبارات منابع داخلی  و بحث درآمد و هزینه‌ها  در میان استان‌های کشور در  6 ماهه  اول سال جاری رتبه اول تا دوم  داشته است گفت:در ارزیابی همه شاخص‌ها سرجمع صندوق استان رتبه سوم کشوری را کسب کرد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد با تبریک این موفقیت در عرصه ملی گفت: این موفقیت حاصل تلاش جمعی همکاری و همدلی پرسنل  صندوق کارآفرینی امید و تعامل با مجموعه بیرونی از قبیل استانداری، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها  است.

این مسوول عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با جذب منابع و پرداخت تسهیلات و نظارت بر طرح‌ها برای جلوگیری از انحراف تسهیلات گامی در جهت رونق تولید و اشتغال وکارآفرینی در سطح استان داشته باشیم.

حسن‌پور از تعامل خوب و سازنده صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد با مجموعه ستاد کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: همین تعامل خوب باعث شده مدیرعامل و معاونین صندوق  کارآفرینی امید کشور همراهی خوبی و نگاه ویژه‌ای به استان داشته باشند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول