اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نوبت بیستم تا 8 آبان ادامه دارد

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال 98 (نوبت بیستم) تا روزچهارشنبه 8 آبان ماه ادامه دارد.

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نوبت بیستم تا 8 آبان ادامه دارد

به گزارش گروه علمی و دانشجویی خبرگزاری فارس، امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: تمامی داوطلبان شرکت در این آزمون باید ضمن مطالعه دقیق اطلاعیه و دفترچه راهنمای این دوره در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، در صورت احراز شرایط لازم نسبت به تکمیل تقاضانامه ثبت نام اینترنتی در این سایت اقدام کنند.

وی زمان برگزاری آزمون نوبت بیستم کارشناسی‌ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور را در روز جمعه 22 آذرماه امسال اعلام کرد و افزود: داوطلبان برای دریافت کارت شرکت در آزمون باید از روز سه ‌شنبه مورخ 19 لغایت روز پنجشنبه 21 آذرماه امسال با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

بهروز ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی داوطلبان ادامه داد: جزئیات نحوه ثبت نام در دوره فراگیر دانشگاه پیام نور نوبت بیستم در اطلاعیه سازمان سنجش که لینک آن برای داوطلبان در ذیل این خبر قرار داده شده، موجود است و لازم است داوطلبان ضمن مطالعه دقیق این اطلاعیه و دفترچه راهنما نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به تأثیر 20 درصدی معدل دوره‌ کارشناسی، اکیداً توصیه می‌‌شود که داوطلبان، معدل دوره کارشناسی خود را با توجه به توضیحات مندرج در دفترچه با دقت درج کنند.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور در راستای رفع دغدغه پرداخت شهریه دانشجویان، ضمن عقد قرارداد با چندین بانک، امکان استفاده از تسهیلات وام با کارمزد یک و 4 دهم درصد را برای همه دانشجویان این دانشگاه فراهم کرده و دانشجویان عزیز از بدو ثبت نام در دانشگاه می توانند از این تسهیلات برای پرداخت کل شهریه خود استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: تعیین شهرمحل برگزاری امتحانات پایان ترم به انتخاب دانشجو، پایین ترین شهریه دانشگاهی، اختیاری بودن حضور در کلاس های درس، شرایط ویژه برای کارمندان، شاغلین و بانوان خانه دار، سهولت در تغییر رشته و مهمانی در شهر مورد نظر دانشجوو برگزاری کلاس های درس به صورت حضوری، نیمه حضوری و الکترونیکی (ترکیبی) از مهم ترین مزایای دانشگاه پیام نور است.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول