اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

نقش‌آفرینی خبرنگاران ما در ایام سیل غیرقابل انکار بود/ بازتاب جهانی فرهنگ اربعین را مدیون رسانه‌های خود هستیم

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا استان گلستان گفت: در ایام سیل نقش‌آفرینی خبرنگاران ما غیرقابل انکار بود و ما بخشی از همین بازتاب جهانی فرهنگ اربعین را مدیون اصحاب رسانه خود هستیم.

نقش‌آفرینی خبرنگاران ما در ایام سیل غیرقابل انکار بود/ بازتاب جهانی فرهنگ اربعین را مدیون رسانه‌های خود هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از بسیج، سیدشجاع نصرتی در جمع خبرنگاران، فرهنگیاران و مسوولان روابط عمومی نواحی مقاومت بسیج استان گلستان اظهار کرد: ما امروز در دو جبهه با نظام سلطه درگیر هستیم که عمده آن در عرصه‌های اقتصاد و فرهنگ است.

وی تصریح کرد: امام خامنه ای (مدظله العالی) تاکنون تاکید کرده‌اند ما با جنگی تمام عیار در حوزه اقتصادی مواجه هستیم اما نبرد فرهنگی دشمن با ما از اهمیت بیشتری برخوردار است.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا  استان گلستان گفت: در ایام سیل نقش‌آفرینی خبرنگاران ما غیرقابل انکار بود و ما بخشی از همین بازتاب جهانی فرهنگ اربعین را مدیون اصحاب رسانه خود هستیم.

نصرتی خاطرنشان کرد: سلاح تبلیغات از سلاح جنگ بُرنده‌تر است و امیدوارم شما عزیزان بتوانید فرهنگ اسلام ناب را در سطح جامعه گسترش دهید.

انتهای پیام/2307/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول