اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اولیایی: باشگاه استقلال نیازمند مدیریت دلسوز است/من هم سوالاتی دارم که امیدوارم فتحی جواب تلفنش را بدهد

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: در یک دوره برای مذاکره با بازیکن به ترکیه رفتند اما به جای بازیکن مدیر برنامه‌هایش آمد، شان باشگاه استقلال بالاتر از این حرف‌هاست.

اولیایی: باشگاه استقلال نیازمند مدیریت دلسوز است/من هم سوالاتی دارم که امیدوارم فتحی جواب تلفنش را بدهد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کاظم اولیایی در حاشیه کنفرانس خبری کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای در خصوص وضعیت این روزهای استقلال تهران گفت: من هم مثل همه هواداران آرزو می‌کنم آب و هوای استقلال بهاری باشد.خوشحالم در دو بازی اخیر برنده شدیم.

وی در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کند چه اتفاقی افتاده که با وجود برد هم هواداران علیه مدیریت تیم شعار می‌دهند گفت: این خود یک پدیده جدید است. خود من در اواخر دوره مدیریتم زمانی که گل می‌خوردیم تماشاگران اظهار نظرهایی در ورزشگاه می‌کردند اما زمانی که گل مساوی را می‌زدیم تشویق می‌کردند اما این پدیده که استقلال پس از زدن 4 گل باز هم هوادارانش درخواست رفتن فتحی را دارند خود او هم باید بررسی کند شاید وعده‌ها و قول‌های داده شده هوادار را عصبی کرده، خیلی‌ها با باشگاه استقلال زندگی می‌کنند. زمانی که مسئولیت دارید وعده‌ها و قول‌های داده شده باید عملی شود که اگر هر کدام از آنها محقق نشد هوادار بپذیرد که مدیریت می‌خواسته اما امکان پذیر نبوده است. اینکه استراماچونی بعد از بازی بگوید در مورد آن فوتبالیست اصلا اطلاع نداشته یا مورد نظرش نبوده سؤال‌هایی است که برای من هم سؤال است. امیدوارم فتحی یک روز تلفنش را جواب دهد من بتوانم از او سؤال کنم و جواب بگیرم و به شما عرض کنم.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در مورد اینکه پیشکسوتان استقلال هم نسبت به فتحی موضع دارند، گفت: مشکل پیشکسوتان واقعیت این است که جامعه آقایان را می‌شناسد و توقع دارد و مورد سؤال قرار می‌گیرند. بدون اینکه هیچ دخالتی داشته باشند. وقتی باشگاه در شرایط بد قرار می‌گیرد همه ما مورد سؤال قرار می‌گیریم. و چون پاسخی نداریم عصبی می‌شویم. متاسفم که جناب جباری سلطان بلامنازع استقلال وقتی اینقدر تحت فشار قرار می‌گیرت که مجبور است بعضی انتقادها را مطرح کند این وضعیت مناسبی نیست.

اولیایی در مورد اینکه سه گزینه‌ای که برای مدیرعامل  باشگاه استقلال مطرح شدند و اینکه آیا برای صحبت با وزیر ورزش برنامه‌ای دارد،گفت: وزیر ورزش از کسی برنامه نگرفته است اما در مورد استقلال قطعا وزیر ورزش با عده‌ای مصاحبه می‌کند راهکار می‌خواهد و من هم جزو کسانی هستم که در قالب مذاکره و راهکار دادن هستم. تغییر مدیرعامل در این شرایط را من اصلا مصلحت نمی‌دانم. باشگاه استقلال باید وضعیتی را از خودش بروز دهد که اصلا ببینیم ساختارش چیست. چه نقشی دارد؟ آیا در نقل و انتقالات می‌توان شرکت سهامی راه انداخت؟ و هر کسی بیاید با 4 فوتبالیست صحبت کند نوع بستن تیم و مسیری که باید تیم بسته شود اینها حرف‌های مهمی است که ما سر فصل نقل و انتقالات مدیریت باید فعال‌ترین موقعیت را داشته باشد اما در زمانی که مدیریت باید نقش نقل و انتقالات را انجام می‌داده آیا فعال و هماهنگ بوده است. آیا هارمونی بین اعضای هیأت مدیره وجود داشته اینها بحث‌هایی است که باید مشخص شود.

وی در خصوص اینکه با این شرایط راهکار چه چیزی است، گفت: به نظرم باید همه پیشکسوتان را جمع کنیم. کار باشگاه استقلال با  مدیریت جدید و برنامه مدون درست می‌شود.اگر استقلال بخواهد به روزگار بسیار خوب خود برگردد باید حتما مدیرانی دلسوز، استقلالی و اهل پذیرش نظرات دیگران داشته باشد. یک تیم کاری مناسب برای اداره استقلال لازم است. آن تیم ورک هم باید یک برنامه مدونی را ادامه دهد، ما فعلا نه برنامه داریم و نه تیم ورک.حالا فتحی هم یک نفره این وسط افتاده و من عرض می‌کنم باید شان مدیرعامل استقلال رعایت شود.زمانی مدیران عامل استقلال حتی برای ملاقات با برخی بزرگان و بازیکنان داخل زمین وقت می‌دادند اما ما مجبور شدیم باشگاه را بهم بریزیم و برای مذاکره با یک بازیکن باید یک تیم بلند شود به ترکیه برود.آیا بازیکن بیاید یا نیاید. یک دوره افتخاری رفت و بازیکن اصلا نیامد و مدیر برنامه‌های او آمد، اینها در شان باشگاه استقلال نیست، شان باشگاه استقلال بالاتر است. توصیه‌ام این است که باشگاه باید با یک مدیریت بسیار بسیار منسجم و دلسوز اداره شود. 

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول