اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

همدست «سلطان سکه» دستگیر شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از دستگیری یکی از دلالان سکه و ارز با گردش حساب بانکی 12 تریلیون و 552 میلیارد ریالی خبر داد.

همدست «سلطان سکه» دستگیر شد

 به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ نعمت‌اله علیپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت در تشریح خبر فوق اظهار داشت: با دستگیری سلطان سکه، شناسایی همدستان وی نیز در دستور کار قرار گرفت و در این راستا شخصی به هویت (ج. ح) شناسایی شد.

وی توضیح داد: این متهم با همکاری وحید مظلومی معروف به سلطان سکه، سکه و ارزها را از بازار جمع آوری کردند و بدین ترتیب موجب افزایش قیمت سکه می‌شدند.

علیپور با اشاره به اینکه این فرد مالک یک باب مغازه طلافروشی در بازار بوده و در زمان آشفتگی بازار تحت پوشش خرید و فروش طلا، اقدام به معاملات طلای آب شده و کاغذ می‌کرده، تصریح کرد: مجموع گردش حساب‌های بانکی این فرد در بازه زمانی 93الی 97 بالغ بر 12 تریلیون ریال بوده است.

وی با بیان اینکه متهم از سال 96 تاکنون متواری بوده، گفت: در ساعت 11 صبح روز 27 مهرماه این سوداگر بازار ارز در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس امنیت اقتصادی منتقل شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت با بیان  اینکه  با دستور قضائی بالغ بر 830 میلیارد ریال از حساب بانکی وی توقیف شده است، گفت: متهم با دستور بازپرس شعبه 12 ناحیه 32 دادسرای عمومی و انقلاب تهران با قرار وثیقه در اختیار این پلیس برای تحقیقات تکمیلی قرار دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول