اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

ساماندهی اخبار مناقصات و مزایدات

امروزه با توجه به جهانی شدن دنیای اینترنت و دسترسی به اطلاعات، مرکز اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات کشور با فکری نوپا به عرصه تجارت الکترونیک نهاده است.

ساماندهی اخبار مناقصات و مزایدات

 

مرکز اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات کشور با ایده پالایش مناقصات، مزایدات و استعلام ها به صورت الکترونیکی از قبیل مناقصات ساختمانی، مناقصات راهسازی، مناقصات نفت و گاز و همین طور صنوف بازرگانی و تامین کنندگان داخلی و خارجی در قالب مناقصات و استعلام های نفت و گاز، مناقصات تجهیزات برق، اخبار مناقصات تجهیزات پزشکی  و آزمایشگاهی  و مناقصه های تجهیزات امداد و نجات ، مناقصات دیگر در  اختیار جامعه بزرگ مناقصه پذیران قرار می دهد و همینطور معاملات بزرگ و کوچکی که در چارچوب مزایدات برگزار می گردد، از جمله مزایده های املاک و زمین، مزایدات خودرو و مزایدات فلزات جهت پیمانکاران قرار داده که بتوانند با صرفه جویی در هزینه و زمان خود خبرهای مزایدات، استعلامها و مناقصه ها را از جامع ترین و معتبرترین سایت مناقصات و مزایدات کشور دریافت نمایند.

پایگاه اطلاع رسانی پارس نماد داده ها که پیشرو در سایت های خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور می باشد بستری را فراهم نموده که همه هموطنان حقیقی و حقوقی بتوانند بانک اخبار  صنفی مناقصه ها و مزایده های خود را از طریق کد کاربری و رمز ورود از سایت اخبار مناقصات  و مزایدات و از اپلیکیشن سایت مناقصات کشور دریافت نمایند.

با ما در مناقصات و مزایدات برنده باشید خط مشی است که قدیمی ترین پرسنل متخصص برای خود تعریف نموده اند که با حس مسئولیت پذیری بالا بتوانند فرآوری مناقصات، مزایدات و استعلام های فراخوان شده را در کمترین زمان در سایت مناقصات و مزایدات پارس نماد داده ها، درج می کنند که مشترکین گرامی اطلاعات کاریشان را در قالب مناقصه یا مزایده به ساده ترین شیوه آن دسترسی داشته باشند.

دیگر نگران نبود اطلاعاتی جامع و مختصر برای متقاضیان مناقصه یا مزایده نباشید

پیمانکاران ، اطلاعات جامع و کامل را در «پارس نماد داده‌ها» دنبال می کنید

بخش فرآوری «پارس نماد داده‌ها» توانسته در طول روز تمامی آگهی‌ها، که شامل مناقصه، مزایده، استعلام، فراخوان، همایش، تقویم‌های نمایشگاهی، قوانین و... است را از طریق روزنامه‌های سراسر کشور(تهران و شهرستان‌ها) و سایت‌های مختلف از جمله سایت ستاد (سامانه تدارکات الکترونیکی دولت) استخراج کرده و پس از استخراج و ورود اطلاعات در داخل سایت و سپس دسته‌بندی آنها در گروه‌های مربوطه کاری خودشان، آنها را به دست پیمانکار مربوطه برساند.

مختصری از پروژه‌ها، که موجبات پیشرفت زیرساختی کشور را فراهم می‌کند، بعنوان مثال عبارت است از: راهسازی یک محور و وصل کردن نقطه‌ای از شهر به نقطه‌ دیگر، آسفالت کوچه، خیابان و بزرگراه‌ها، آبرسانی به روستاها، گازرسانی به منازل شهری و روستایی، احداث کارخانه‌ای بزرگ که منجر به کارآفرینی می‌شود، برق‌رسانی و ایجاد روشنایی در یک بلوار و روشنایی در یک روستا، احداث یک پارک با وسایل بازی برای کودکان، شستشوی نمای ساختمان‌ها و کارهای تاسیساتی یک مجتمع، راه‌اندازی موتورخانه‌ها و... . اینها پروژه‌هایی هستند که شاید به سادگی از کنار آن بگذریم اما آیا تا به حال به روند انجام این پروژه‌ها فکر کرده‌اید؟ آیا تا به‌حال شده به این موضوع فکر کنید که چه چرخه‌ایی در کشور در جریان است تا این کارها انجام شود؟ چه اتفاقی رخ می‌دهد، که پیمانکاری متوجه  پروژه‌ها می شود را می دانید؟ انجام این پروژه‌ها مثل شرکت در یک مسابقه است و نام این مسابقه مناقصه و مزایده است. آیا تا به‌حال این عبارات و اصطلاحات را شنیده‌اید که مناقصه یا مزایده چیست؟ تفاوتشان در چیست؟ آیا می‌دانید که شیوه‌های دریافت مناقصه و مزایده در کمترین زمان ممکن هم وجود دارد؟

منظور از کمترین زمان ممکن چیست؟ 

برای شرکت در مناقصات یک زمان مشخص از سوی سازمان مناقصه‌گزار مربوطه تعریف شده که پیمانکار باید برای دریافت اسناد به سازمان مربوطه مراجعه کند تا در آن مناقصه یا مزایده شرکت کند. آیا می‌دانید در طول روز هزاران مناقصه یا مزایده در سراسر کشور اطلاع‌رسانی می‌شود که یک پیمانکار به تنهایی نمی‌تواند به همه آن اطلاعات دسترسی داشته باشد. بررسی تمامی روزنامه‌ها و سایت‌ها برای یک پیمانکار بسیار زمانبر خواهد بود اما راه‌حل چیست؟ قطعا باید مرجعی برای کمک و اطلاع‌رسانی دقیق به کلیه علاقمندان به شرکت در مناقصه‌ها و مزایده‌ها وجود داشته باشد تا هرکس براساس توانایی‌های انجام پروژه‌ها، اطلاعات را دریافت کرده و در مناقصه یا مزایده شرکت کند.

حال بهتر است کمی با مفاهیم مناقصه  و مزایده آشنا بشویم. مناقصه و مزایده چیست؟

مناقصه: مناقصه عبارت است از خرید یک کالا یا اجرای یک پروژه با پایین‌ترین قیمت

مزایده: مزایده در اصل به فروش گذاشتن چیزی به بالاترین قیمت است.

این دو فرآیند(مناقصه و مزایده) کاملا در تضاد با یکدیگر هستند. تعاریف ارائه شده، تعریفی ساده و  قابل درک جهت آشنایی علاقمندان به شرکت در مناقصه یا مزایده است.

حال با توجه به تعاریف ارائه شده، با چرخه‌ای که آگهی ها از سوی سازمان‌ها به دست پیمانکاران می‌رسد آشنا می‌‍‌شویم. اولین قدم از زمان انتشار آگهی تا برگزاری یک مناقصه یا مزایده تا در نهایت اجرای یک پروژه، نیاز به یک اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع دارد. منظور از دقیق بودن اطلاع‌رسانی، در مورد اجرای یک پروژه، منوط به دریافت به‌موقع اخبار مناقصه ها و مزایده ها است. آیا می‌دانید چه روندی باید طی شود تا این اطلاعات به دست سازمان و پیمانکار مربوطه برسد؟

مراحل اطلاع‌رسانی و جمع‌بندی آگهی‌ها در طول روز:

آیا می‌دانید دسترسی به تمامی آگهی‌های مناقصه یا مزایده در سراسر کشور به چه اندازه کار سخت و طاقت‌فرسایی است؟ آیا پیمانکاران به تمامی روزنامه‌هایی که درطول روز بالغ بر صدها روزنامه و شاید هم بیشتر می‌باشد، دسترسی دارند یا خیر؟ آیا امکان سرچ روزانه تمامی سایت‌هایی که مناقصات و مزایدات و استعلام‌های خود را بارگذاری می‌کنند برای پیماکان وجود دارد؟ آیا پیمانکار می‌تواند آگهی‌هایی که تنها شاید یک روز زمان برای شرکت در آن مناقصه یا مزایده وجود دارد را پیدا کند؟ پاسخ به این سوالات مسلما نیاز به یک گروه حرفه‌ای دارد که در زمینه پایش و استخراج اطلاعات متبحر باشند و نیازمند کارشناسانی است که متخصص دسته‌بندی آگهی‌ها در گروه‌های مربوط به مشاغل مختلف باشند.

ما راه حل هستیم؟!

خبر خوب اینکه، ما توانستیم که این کار را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم و در طول روز تمامی آگهی‌ها  که شامل مناقصه، مزایده، استعلام، فراخوان، همایش، تقویم‌های نمایشگاهی، قوانین و... است را از طریق روزنامه‌های سراسر کشور(تهران و شهرستان‌ها)  و سایت‌های مختلف از جمله سایت ستاد (سامانه تدارکات الکترونیکی دولت) استخراج کرده و پس از استخراج  و ورود اطلاعات در داخل سایت و سپس دسته‌بندی آنها در گروه‌های مربوطه کاری خودشان، آنها را به دست پیمانکار مربوطه برسانیم.

شاید پایش، استخراج اطلاعات و دسته‌بندی آنها در تعریفی دوخطی توضیح داده شود اما روندی طولانی در روز و با سرعت زیاد در حال انجام است تا تمامی این اطلاعات با دقت و کیفیت بالا به دست مشترکین برسد.

قطعاً شرکتی که کار اطلاع‌رسانی دقیق و باکیفیت و در اسرع وقت را به بهترین شیوه انجام می‎دهد و در کمترین زمان اطلاعات پروژه‌ها را به دست مشترکین مربوطه می‌رساند، سایت مناقصات «پارس نماد داده‌ها» می‌باشد که با بیش از 15 سال سابقه اطلاع‌رسانی مناقصات و مزایدات این مسیر را برای مشترکین و پیمانکاران هموار ساخته است.

کسب در آمد با شرکت در مناقصات و مزایدات

این روزها اکثر افراد علی الخصوص سرپرست خانوارها به فکر ایجاد یک شغل دوم و حتی شغل سوم برای افزایش درآمد خود و خانوار خود هستند. در میان راه های افزایش درآمد، شرکت در مناقصات و مزایدات یکی از هیجان انگیزترین و جذاب ترین راه های افزایش درآمد می باشد. برای بالا بردن اطلاع دوستانی که مایل هستند بعد از مطالعه این مقاله به این کسب و کار رو بیاورند و هنوز اطلاعات دقیقی در مورد مناقصه و یا مزایده ندارند ابتدا به تعریف مناقصه و مزایده می‌پردازیم.

تعریف مناقصه:

مناقصه عبارت است از روشی برای خرید کالا و یا خدمات مورد اشاره که تمامی پیشنهادهای رسیده در یک زمان و در حضور پیشنهاد دهندگان بررسی شده  و پایین ترین قیمت، قبول می گردد، مناقصه فرآیندی است رقابتی برای تامین کیفیت مورد نظر، طبق اسناد مناقصه ،که در آن تعهدات موضوع معامله به مناقصه پذیری که کمترین قیمت را پیشنهاد کرده باشد واگذار می شود و مناقصه برای دسترسی به دو مولفه اساسی در خرید کالا و خدمات به جرا گذارده می شود.

مزایده:

مزایده در لغت به معنی در معرض فروش گذاشتن چیزی به نحوی که هر خریداری که قیمت بیشتر پیشنهاد کرد به وی فروخته شود.

تفاوت مناقصه با مزایده در این است که جای خریدار و فروشنده عوض می شود، در مناقصه خریدار تقاضای خود را برای کالا و یا خدماتی اعلام می کند و فروشندگان پیشنهاد قیمت فروش را اعلام می کنند و پایین ترین قیمت برنده مناقصه خواهد بود ، در حالی که همین روند درمزایده متفاوت است و کالا به بالاترین قیمت پیشنهادی فروخته می شود.

بعد از آشنایی با مناقصات و مزایدات برای شروع این تجربه کاری، بهترین منبع دسترسی به تمام مناقصات و مزایدات، شرکت موفق پارس نماد داده ها است که با تجربه ای بیش از یک دهه فعالیت و ثابت کردن خود در این زمینه مشترکین زیادی را جذب کرده است که هر ساله نیز تعدادشان رو به افزایش است.

شرکت پارس نماد داده ها  با ارائه به روز خدمات خود که شامل، مناقصه ، مزایده و استعلام و حراج ها می باشد خدمات شایانی را به این صنف ارائه می کند که 2 بار کارآفرین برتر شدنش گوشه ای از افتخارات این شرکت به حساب می آید شرکت پارس نماد با بهره گیری از نیروی انسانی های خبره و کارآمد به صورت دقیق و کامل به پایش اطلاعات مناقصه و مزایده می پردازد.

همچنین با توجه به برنامه نویسی دقیق سایت امکان دسترسی راحت مشترکین را به مناقصات و مزایدات را فراهم کرده است که در سال های 95 و 97 این سایت رتبه بهترین سایت از دیدگاه مردمی را به خود اختصاص داده است . سایت مناقصات و مزایدات پارس نماد با دسته بندی های دقیق آگهی های مناقصه و مزایده و استعلام ها ، سهولت دسترسی به آگهی ها را فراهم می کند مثلا با گروه بندی دقیق و حساب شده و آگهی های مناقصه را به 266 گروه که شامل پیمانکاری برق، ساختمان، تاسیسات، فضای سبز و ... می باشد و مزایدات نیز به 81 گروه تقسیم بندی شده که شامل ضایعات نفت، گاز و پتروشیمی و قطعات خودرو کامپیوتر و ... می باشد.

این گروه بندی های حرفه ای و کارآمد به مشترکین اجازه انتخاب دقیق گروه های مورد نیاز خود را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان ممکن، به بیشترین اطلاعات مناقصات و مزایدات کشور دسترسی داشته بانشد.
و  نیز با مدیریت راهبردی اخبار اقتصادی به صورت روزانه و کامل با فرمت pdf برای مشترکین نیز ایمیل می شود. استفاده از خدمات این شرکت با هزینه ای اندک و منابع بسیار زیاد و کامل اطلاعاتی از بزرگترین مزیت ها این شرکت برای مشترکین اش میباشد. این در حالی است که تهیه هر روزه روزنامه ها و یا استفاده و اشتراک از سایت های اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات ، هزینه های هنگفتی برای استفاده کنندگان این خدمات خواهد داشت. علاوه بر تمام خدمات خوب و منحصر به فردی که این شرکت در مورد مناقصات و مزایدات برای مشترکین اش ارائه می کند خدماتی از قبیل نمایشگاه های بین المللی و داخلی ، همایش ها و سمینارها را نیز به صورت کاملا رایگان در اختیار مشترکین قرار می‌دهد.

یقینا برای شروع یک کسب و کار جدید شرکت پارس نماد داده ها با دسترسی راحت در تهران، میدان هفت تیر󠇛، ـ 5-88349670 این امکان را به شما می دهد تا از نزدیک با این شرکت موفق در زمینه مناقصات و مزایدات آشنا شده و اطلاعات تکمیلی خود را از نحوه مشترک شدن و بقیه مسائل مهم جویا شوید.

 

منبع : ویرلن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول