اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

حضور نزدیک به 200 هزار نفر از استان فارس در پیاده‌روی اربعین

معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس گفت: امسال نزدیک به 200 هزار نفر از استان فارس در مراسم پیاده‌روی اربعین شرکت کردند.

حضور نزدیک به 200 هزار نفر از استان فارس در پیاده‌روی اربعین

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، سید احمد احمدی‌زاده ظهرامروز در آیین معارفه فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به حرکت میلیونی مردم در پیاده‌روی اربعین حسینی، اظهار داشت: امسال نزدیک به 200 هزار نفر از استان فارس در مراسم پیاده‌روی اربعین شرکت کردند.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده به زائران اربعین در قالب موکب‌های مختلف، افزود: در این مدت یک میلیارد و 500میلیون پرس غذا در میان زائران توزیع شده که در جای خود کم نظیر است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس با اشاره به پیام حرکت عظیم مردم در پیاده‌روی اربعین، گفت: هیچ قدرتی در دنیا نمی‌تواند در یک زمان مشخص این جمعیت را دور هم جمع کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرایط استان فارس در سطح کشور، اظهار کرد: خواسته و مطالبه مردم برای استان وجود استاندار بومی و برخواسته از بدنه وزارت کشور بود که این کار انجام شد.

احمدی‌زاده با اشاره به اینکه اکنون استان فارس از آرامش، اتحاد و انسجام برخوردار است، بیان کرد: نگاه استاندار فارس به احزاب موجود در استان یکسان بوده و از همه گروه‌ها و جناح‌ها با نگاه اعتدالی نگریسته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در استان فارس شاهد یک امنیت قبول و با ثبات هستیم، گفت: در بحث انتخابات نیز با تشکیل کمیته‌های مختلف تلاش داریم انتخابات پرشور و امن داشته باشیم. 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس عدم جانبداری و قانونمداری را از الزامات مورد تاکید استانداری فارس  برای فرمانداران برشمرد و گفت: با کسی که از قانون تبعیت نکرده و از نامزدی جانبداری کند برخورد می‌کنیم.

در این مراسم از تلاش‌های علیرضا صحرائیان قدردانی و مهدی شفیعیان به عنوان فرماندار ویژه جهرم معرفی شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول