اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

دستگیری قاتل مسلح فراری در کمتر از 5 روز

دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: قاتل مسلح فراری که اواخر هفته گذشته به همراه تعدادی هم‌دست مرتکب قتل شده بود، در بندرعباس دستگیر شد.

دستگیری قاتل مسلح فراری در کمتر از 5 روز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، به نقل از روابط‌عمومی دادگستری استان کرمان، دادخدا سالاری در تشریح جزئیات این پرونده اظهار داشت: در پی ورود شبانه اشخاص ناشناسی به منزلی واقع در شهر کرمان در آخر هفته گذشته و تیر اندازی به وسیله اسلحه کلانشیکف، خانم خانواده به قتل رسید.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از وقوع این حادثه، بازپرس ویژه قتل در محل حاضر و با تشکیل تیم ویژه در پلیس آگاهی با توجه به معلوم‌نبودن هویت مهاجمان و اهمیت موضوع اقدامات لازم در جهت شناسایی قاتلان و مهاجمان مسلح انجام شد.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان تصریح کرد: در نهایت با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، هویت قاتل و افراد مسلح همراه وی مشخص و عملیات ویژه‌ای برای دستگیری آن‌ها آغاز شد.

سالاری خاطرنشان کرد: پس از بررسی‌های انجام‌شده، مشخص شد که قاتل به همراهی هم‌دستان خود پس از ارتکاب قتل به سمت استان‌های مجاور متواری شده که با اقدامات پلیسی و تعقیبی، در نهایت قاتل مسلح در روز گذشته در بندرعباس ردگیری و توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر و به بزه قتل مسلحانه اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه محل نگهداری سلاح نیز مشخص شده است، افزود: انگیزه قتل اختلافات و جنبه انتقام‌گیری بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان در پایان ضمن تقدیر وتشکر از اقدامات مؤثر و انقلابی بازپرس ویژه قتل، فرماندهی انتظامی استان کرمان، ریاست پلیس آگاهی و مجموعه پلیس در شناسایی و دستگیری قاتل  در کمتر از پنج روز، تأکید کرد: تلاش دستگاه قضایی استان و مجموعه پلیس، ایجاد امنیت پایدار برای شهروندان و مقابله جدی با جرایم خشن و تهدید علیه امنیت مردم است.

انتهای پیام/3388/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول