اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

خزانه‌داری آمریکا تحریم‌ها علیه وزارتخانه‌ها و مقام‌های ترکیه را لغو کرد

وزارت خزانه‌داری آمریکا چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد تحریم‌های اعمال‌شده از سوی قوه مجریه این کشور علیه ترکیه را لغو کرده است.

خزانه‌داری آمریکا تحریم‌ها علیه وزارتخانه‌ها و مقام‌های ترکیه را لغو کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد در پی توقف عملیات ترکیه در شمال سوریه تحریم‌های اعمال‌شده علیه وزرا و مقام‌های ارشد ترکیه را لغو کرده است.

در این بیانیه آمده است: «امروز دفتر کنترل دارائی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا در پی اقدام ترکیه برای توقف عملیات‌های نظامی تحریم‌های تحمیل‌شده علیه وزارت دفاع ملی، وزارت انرژی و منابع طبیعی و همچنین وزیران دفاع، انرژی و منابع طبیعی و وزیر کشور ترکیه را لغو کرد.

استیون منوشین، وزیر خزانه‌داری آمریکا گفت: «وزارت خزانه‌داری آمریکا به دلیل آتش‌بس، بنا به دستور رئیس‌جمهور ترامپ نام دو وزیر ترکیه‌ای و سه مقام ارشد دیگر این کشور را از فهرست تحریم  خاذ

دفتر کنترل دارایی‌‌خارجی آمریکا حدود ۱۰ روز پیش وزارتخانه‌های دفاع، انرژی و منابع طبیعی ترکیه را در فهرست تحریم‌ها قرار داد. این نهاد آمریکایی سه وزیر ترکیه‌ای را هم تحریم کرد. 

انتهای پیام/. 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول