اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ماجرای لوله‌های آزمایشگاهی حاوی خون در یکی از خیابان‌های شهریار/ رئیس شبکه بهداشت: خون انسانی نبود

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار با اشاره به کلیپ منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر رهاشدن لوله‌های آزمایشگاهی و خون در یکی از معابر شهر شهریار گفت: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد خون داخل لوله‌ها خون انسانی نبود و مارک لوله‌های رهاشده با مارک لوله‌های مورد استفاده آزمایشگاه‌های دولتی و خصوصی شهریار مطابقت نداشت.

ماجرای لوله‌های آزمایشگاهی حاوی خون در یکی از خیابان‌های شهریار/ رئیس شبکه بهداشت: خون انسانی نبود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، در چند روز اخیر کلیپی از رها شدن خون در معابر شهرک اداری شهریار در شبکه‌های مجازی منتشر شد و گمانه‌زنی‌های درباره منشا خون‌های رها شده به دنبال داشت.

محمد هادی ناصح رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در رابطه با کلیپ منتشر شده در فضای مجازی، بررسی‌های لازم انجام شد و تعدادی لوله‌های آزمایشگاهی حاوی نمونه خون در قسمتی از پیاده‌روهای شهر شهریار ریخته شده بود و در وهله اول نمونه‌ای از خون پخش شده برداشت شد.

وی افزود: مارک لوله حاوی خون مطابق با مارک لوله‌های بیمارستان‌ها و آزمایشگاه‌های خصوصی شهرستان شهریار نبود و خون پخش شده نیز خون انسانی نبود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهریار بیان داشت: کسی که از این موضوع فیلمبرداری و برای شبکه‌های ضدانقلاب خارجی ارسال کرده قطعا غرض ورزی داشته و باید بررسی‌های لازم فرد خاطی مجازات شود.

ناصح تصریح کرد: بیمارستان‌ها دولتی و خصوصی در شهریار دستگاه‌های بی خطرساز پسماند بیمارستانی دارند و پسماند بیمارستانی توسط بیمارستان‌ها بی خطر و دفن می‌شوند.

انتهای پیام/ش/م/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول