اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پرهیز از سفرهای غیرضروری در محورهای کوهستانی مازندران

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه ریزش یا رانشی در محورهای استان به دلیل بارندگی نداشتیم، گفت: تردد در تمامی جاده‌های مازندران جریان دارد اما پرهیز از سفرهای غیرضروری در محورهای کوهستانی مازندران مورد تاکید است.

پرهیز از سفرهای غیرضروری در محورهای کوهستانی مازندران

علیرضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر به‌دلیل بارش باران سطح تمامی محورهای مازندران لغزنده است که ضرورت دارد رانندگان با احتیاط تردد کنند.

وی افزود: معمولا توصیه ما برای تردد در راه‌های لغزنده راننده با چراغ روشن، رعایت سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی است که رانندگان برای جلوگیری از هرگونه مشکل باید به این توصیه مهم توجه کنند.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: همچنین مسافران نیز از روز گذشته درحال ورود به محورهای مازندران هستند که به همین دلیل تردد خودروها در تمامی محورهای استان به‌صورت پرحجم است.

این مسؤول با اعلام اینکه ریزش یا رانشی نداشتیم و تردد در تمامی جاده‌های مازندران جریان دارد، بیان کرد: در چنین شرایطی توصیه ما به تمام رانندگان این بوده از سفرهای غیرضروری در محورهای کوهستانی مازندران پرهیز کنند.

قدمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی از روز گذشته در محورهای مازندران آغاز شده و تا روز شنبه 11 آبان ماه ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 24 پنج‌شنبه دوم تا جمعه 10 و همچنین از ساعت 6 تا 12 روز شنبه 11 آبان از محور هراز ممنوع خواهد بود.

وی با بیان اینکه تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز ممنوع است، افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روزهای جمعه سوم، یک‌شنبه پنجم و سه‌شنبه هفتم آبان ماه از رودهن به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 روزهای جمعه سوم، یک‌شنبه پنجم و سه‌شنبه هفتم آبان ماه از آب‌اسک به سمت تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود، البته محدودیت یک‌طرفه روز جمعه 10 آبان ماه امسال در این محور اعمال شده که تا ساعت دو بامداد ادامه خواهد ددشت.

رئیس پلیس راه مازندران به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان اشاره کرد و گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روزهای جمعه سوم، یک‌شنبه پنجم و سه‌شنبه هفتم آبان از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24  روزهای جمعه سوم، یک‌شنبه پنجم و سه‌شنبه هفتم آبان  از مرزن‌آباد به سمت تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

این مسؤول اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 13 روز جمعه 10 تا ساعت دو بامداد روز شنبه 11 آبان ماه از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 روز جمعه 10 تا ساعت دو بامداد روز شنبه 11 آبان ماه  عبور از مرزن‌آباد به سمت تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی با اشاره به اعمال محدودیت‌های مقطعی ترافیکی در محور کیاسر طی این مدت، بیان کرد: همچنین تردد تمامی تریلی‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 24 روز جمعه 10 آبان ماه از قائم‌شهر به تهران و بالعکس در محور سوادکوه ممنوع خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: البته درصورت افزایش حجم ترافیک تغییر در اعمال محدودیت‌ها ازسوی پلیس راه اعلام می‌شود تا رانندگان مطلع شوند و از بروز صف‌های طولانی ترافیک نیز جلوگیری شود.

انتهای پیام/86034/ج/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول