اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

احداث ۳۴ واحد مسکونی برای مددجویان تحت حمایت در برازجان

رئیس کمیته امداد برازجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون کار ساخت و یا خرید منزل برای 34 خانوار بنا گذاشته شد که تاکنون 14 واحد بطور کامل تحویل مددجویان شده است.

احداث ۳۴ واحد مسکونی برای مددجویان تحت حمایت در برازجان

غلامحسین قیطاس‌خواه صبح امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری  فارس در شهرستان دشتستان، اظهار داشت: ساخت مسکن به عنوان مهم‌ترین دغدغه افراد یکی از اولویت‌های این نهاد در راستای توانمندسازی خانوارها است.

رئیس کمیته‌امداد برازجان  افزود: تعداد سه‌هزار و ۸۰۰ خانوار در شهر برازجان و روستاهای بخش مرکزی تحت‌حمایت این نهاد هستند که از این آمار دوهزار و ۱۰۰ خانوار دارای  سرپرست زن خانوار است.

وی ادامه داد: تعداد ۲۱۰ خانوار در منازل استیجاری و فاقد مسکن زندگی می‌کنند که برنامه داریم به مرور زمان در بخش احداث مسکن و یا خرید به این عزیزان مساعدت کنیم تا صاحب خانه شوند.

قیطاس‌خواه یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون کار ساخت و یا خرید منزل برای ۳۴ خانوار را بنا گذاشته شد که تاکنون ۱۴ واحد بطور کامل تحویل مددجویان شده و مابقی در حال نقل و انتقال سند و یا ساخت هست که پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است و مقرر شده تا پایان سال بطور کامل انجام و تحویل شود.

رئیس کمیته‌امداد برازجان ادامه داد: این کار با مشارکت امداد و مجموعه استانداری و کمک خیرین انجام می‌گیرد و مبلغ در نظر گرفته برای هر منزل ۴۴۰ میلیون ریال به صورت بلاعوض و وام و کمک خیرین است.

وی اظهار کرد: تعداد ۳۵ مورد تعمیر منزل با مبلغ یک‌میلیارد و ۵۰ میلیون ریال  و ۲۹ مورد احداث سرویس بهداشتی با مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال  در حال احداث است.

قیطاس‌خواه افزود: در سال جاری مبلغ دومیلیارد ریال ودیعه مسکن به خانوارهای مستاجر که در این زمینه درخواست  داشته‌اند پرداخت کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: خانوارهایی که کار احداث یا خرید مسکن برای آنها انجام می‌شود در زمینه اشتغال هم نیازسنجی و مشاوره می‌شوند تا زمینه توانمندسازی آنها فراهم شود.

رئیس کمیته‌امداد برازجان گفت: سال قبل ۳۷ مورد ساخت مسکن با همکاری  امداد و استانداری و سپاه با مبلغی بالغ بر ۱۳میلیارد ریال جهت مددجویان تحت‌حمایت انجام و تحویل این عزیزان شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول