اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سردار آزادی: طرح ریزی فرهنگی برای اردوهای راهیان نور را باید جدی بگیریم

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین گفت: طرح ریزی فرهنگی برای اردوهای راهیان نور را باید جدی بگیریم.

سردار آزادی: طرح ریزی فرهنگی برای اردوهای راهیان نور را باید جدی بگیریم

به گزارش خبرنگار امنیتی دفاعی خبرگزاری فارس، سردار عبدالرضا آزادی معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در جلسه قرارگاه مرکزی اردوی راهیان نور با بیان اینکه راهیان نور را یک عملیات بزرگ فرهنگی زودبازده و اثرگذار می دانیم، اظهار داشت: باید ببینیم مخاطبمان کیست و چه محتوایی به مخاطبمان منتقل می کنیم. 

وی افزود: مخاطب ما نوجوان 12 تا 20 سال است و نوجوانی دوره انتقال و برزخی است و در این دوره حیات عاطفی رشد می کند و الگوها و علایق رفتاری و دوستانش فرق می کند.

آزادی تاکید کرد: ما می خواهیم با نوجوان کار فرهنگی کنیم و باید فرهنگ را مرور کنیم در حالی که ما فرهنگ را یکسویه تعریف می کنیم.

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه هسته کار فرهنگی اعتقاد و بار است، تصریح کرد: کار فرهنگی باید اعتقاد و باور را تحت تاثیر قرار دهد و ما باید کار فرهنگی عمیق و اثر بخش کنیم و همه خود را در این امر مسئول بدانیم

اردوهای راهیان نور هم احساس و هم اندیشه را باید جهت دهد گفت: ما در مسیر کار فرهنگی باید ابتدا در مخاطب عطش پذیرش ایجاد کنیم و دانش آموز و خانواده های ما حس رغبت کنند و باید هوش منطقی مخاطب را درگیر کنیم.

وی با تاکید بر اینکه برنامه نداشتن برای بعد از اردو کار فرهنگی را ناقص می کند، تصریح کرد: یک برنامه فرهنگی جامع برای اردوی راهیان نور باید هر سه بخش قبل، حین و بعد اردوی راهیان نور را پوشش دهد.

آزادی با بیان اینکه باید فضای مجازی را در راهیان نور تقویت کنیم، گفت: باید نرم افزارهای موبایلی فراهم شود تا بچه ها قبل از اردو هم برای اتوبوس، هم اردوگاه و هم یادمان و زیارتگاه از محتواهای مربوطه برخوردار باشند.

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد که باید طرح ریزی فرهنگی برای اردوهای راهیان نور را جدی بگیریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول