اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

3 استان ثبت نام طرح ملی مسکن مشخص شد/اعلام آدرس سامانه در روزهای آینده

پس از اعلام شروع ثبت نام طرح ملی مسکن در 10 استان کشور، وزارت راه و شهرسازی در نظر دارد این طرح را از 3 استان قم ،سیستان و بلوچستان و همدان آغاز کند.

3  استان ثبت نام طرح ملی مسکن مشخص شد/اعلام آدرس سامانه در روزهای آینده

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، روز گذشته محمود محمودزاده سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با یادآوری این‌که ثبت‌نام اولیه مسکن ملی در شهر کرمان برای تست سامانه در شهریور ماه انجام شد، اظهار کرد: تمام مشکلات و نواقص موجود در سامانه برای ثبت‌نام برطرف شده و نام‌نویسی از متقاضیان مسکن ملی در 10 استان کشور از آبان ماه جاری آغاز و به‌مرور استان‌های دیگر با فراهم شدن شرایط لازم در پروسه ثبت‌نام قرار می‌گیرند.

بنابراین گزارش، طبق گفته های یک منبع آگاه در وزارت راه و شهرسازی 3 استان قم،سیستان و بلوچستان و همدان گزینه هایی هستند که پس از اعلام رسمی سامانه ثبت نام از سوی وزارت راه و شهرسازی و با در نظر داشتن چهار شرط لازم از سوی متقاضیان نام نویسی آغاز خواهد شد.

این گزارش می افزاید وزارت راه و شهرسازی هنوز آدرس سامانه را اعلام نکرده است و در حال کار کردن بر روی این سامانه است.

روز گذشته محمود محمودزاده در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در خصوص این طرح و ثبت نام متقاضیان برای تهران گفته بود که هر استانی که شرایط لازم برای ثبت‌نام مسکن ملی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشته باشد از سوی اداره کل و شهرسازی آن استان اعلام شود. این اقدام برای آنها اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه به اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ابلاغ شده و میزان سهمیه مشخص شده است گفته بود که اداره کل راه و شهرسازی استان تهران مشخص کرده است که در شهرهای جدید و کدام شهرهای استان تهران چه تعداد قرار است طرح مسکن ملی احداث شود بنابراین به محض اینکه اداره کل راه و شهرسازی اعلام آمادگی کند ثبت‌نام در استان تهران نیز آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول