اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

افزایش 3 برابری اعتبارات اشتغالزایی مددجویان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از افزایش 3 برابری اعتبارات اشتغالزایی مددجویان خبر داد و گفت: در صورت تامین منابع اعتباری مورد نیاز و همکاری بانک‌های عامل 4 فرصت شغلی جدید ایجاد می‌شود.

افزایش 3 برابری اعتبارات اشتغالزایی مددجویان

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده و در صورت تامین منابع اعتباری مورد نیاز و همکاری بانک‌های عامل 4 هزار فرصت شغلی جدید تا پایان امسال برای مددجویان کمیته امداد استان ایجاد می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه چالش‌های اقتصادی موجب بالا رفتن مراجعات به این نهاد شده است، گفت : تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در بخش‌های مختلف از جمله اشتغال، زمینه درآمدزایی و استقلال اقتصادی و معیشتی جامعه هدف این نهاد را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه راهبرد کمیته امداد توانمندسازی جامعه هدف و ایجاد درآمد باثبات و پایدار برای مددجویان زیرپوشش است، افزود: با همین رویکرد و برنامه‌ریزی انجام شده و در صورت تامین منابع اعتباری مورد نیاز و همکاری بانک‌های عامل چهار فرصت شغلی جدید تا پایان امسال برای مددجویان کمیته امداد استان زنجان ایجاد می‌شود.

صفری به رویکردهای جدید کمیته امداد در حوزه اشتغالزایی برای مددجویان این نهاد نیز اشاره کرد و افزود: طبق الزامات موجود در بخش ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان و رویکردهای جدید حوزه اشتغال کمیته امداد 50 درصد فرصت‌های شغلی در سال‌جاری از طریق راهبران شغلی ایجاد می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به اینکه منابع تخصیصی به کمیته امداد استان زنجان در حوزه اشتغالزایی برای مددجویان تحت حمایت در مقایسه با سال گذشته حدود سه برابر شده است، ادامه داد: امیدواریم با همراهی بانک‌های عامل زمینه تحقق برنامه‌های هدف‌گذاری شده این نهاد در حوزه اشتغال فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه دو سال قبل 2 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد از چرخه حمایتی این نهاد خارج شدند، اضافه کرد: برنامه کمیته امداد این است که سالانه 10 درصد از مددجویان این نهاد با توانمندسازی از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شود.

صفری با بیان اینکه اجرای موفق طرح‌های اشتغالزایی نیازمند ارائه خدمات آموزشی به مددجویان است، گفت: این امر با همکاری فنی و حرفه‌ای صورت می‌گیرد و طبق استعدادی که مددجویان دارند، صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/73005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول