اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

تیم فوتبال 90 ارومیه سرخپوشان پاکدشت را در خانه خود متوقف کرد

عصر امروز تیم فوتبال 90 ارومیه توانست حریف خود سرخپوشان پاکدشت را در خانه خود متوقف کند.

تیم فوتبال 90 ارومیه سرخپوشان پاکدشت را در خانه خود متوقف کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، هفته نهم فوتبال دسته یک باشگاه‌های کشور در حالی عصر امروز در ورزشگاه شهدای اسلام‌شهر آغاز شد که پیش از این دیدار، 90 ارومیه با 17 امتیاز در رده پنجم جدول و سرخپوشان پاکدشت با 11 امتیاز در رده 9 جدول قرار داشتند.

در این دیدار میررسول حسینی، سیروس صادقیان، امین عباسی، وحید نعمتی، علی کرمی، فرشاد اسدی، محمد فلاحیان، داود شاهواروقی، پیمان پورصادقی، سعید کاظمی و علیرضا قاسمی با مربی‌گری« وحید بیاتلو» برای ارومیه به میدان رفتند.

در نیمه نخست این بازی، با وجود حملات و موقعیت‌های پی در پی گلزنی تیم 90 بر روی دروازه حریف، اما توپی وارد دروازه نشد و این نیمه بدون گل پایان یافت.

آغاز نیمه دوم بازی با تعویض برای تیم 90 همراه بود و مهدی محمدی به جای علیرضا قاسمی وارد بازی شد، در ادامه سیدمحمد ابوترابی نیز به جای سعید کاظمی به میدان رفت و در حالی که هر لحظه، بازیکنان 90 حمله خود را بر روی دروازه حریف بیشتر می‌کردند، آرمان سوداگر نیز به جای داود شاهواروقی در ترکیب تیم جای گرفت.

در این نیمه نیز با وجود حملات مکرر و خلق موقعیت‌های 100 درصدی گلزنی برای تیم 90، اما توپی وارد دروازه حریف پاکدشتی نشد و سرخپوشان در خانه خود در برابر ارومیه متوقف شدند.

انتهای پیام/61024/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول