اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

برتری آماری تراکتور برابر نفت آبادان

تراکتور در تاریخ لیگ برتر 12 بار به مصاف صنعت نفت آبادان رفته و در شش بازی توانسته این تیم را شکست دهد.

برتری آماری تراکتور برابر نفت آبادان

ه گزارش دفتر ارتباطات و رسانه باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، نخستین تقابل این دو تیم به لیگ دهم بر می‌گردد که تراکتور در هر دو بازی رفت و برگشت با نتیجه سه بر یک حریف خود را مغلوب کرد. همچنین تراکتور در بازی رفت لیگ یازدهم در آبادان با نتیجه سه بر سه متوقف شد؛ اما در دیدار برگشت توانست در یک بازی پر گل رقیبش را با نتیجه چهار بر یک شکست دهد.

لیگ دوازدهم نیز همه چیز بر وفق مراد تراکتور پیش رفت؛ به طوری که این تیم در تبریز با نتیجه سه بر یک و در آبادان با نتیجه یک بر صفر نفت را مغلوب کرد.

چهار تقابل بعدی این دو تیم در لیگ‌های شانزدهم و هفدهم به ترتیب با نتایج صفر بر صفر، دو بر دو، یک بر یک و یک بر یک به تساوی رسید.

اما در بازی رفت لیگ هجدهم در آبادان، صنعت نفت با نتیجه دو بر یک موفق به کسب نخستین پیروزی‌اش مقابل تراکتور شد، بازی برگشت دو تیم در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز نیز با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید.

بر اساس آمار تقابل‌های رو در روی تراکتور و نفت آبادان، این دو تیم تاکنون 12 بار مقابل هم صف آرایی کردند که شش برد نصیب تراکتور و یک برد نصیب نفت آبادان شده و پنج بازی این دو تیم نیز به تساوی رسیده است.

تراکتور 23 گل و نفت آبادان نیز 13 گل در تقابل‌های رو در رو به ثمر رساندند که باز هم برتری قاطع با تراکتور هست.

انتهای پیام/60017

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول