اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

کارگاه آموزشی آیین سنتی عزاداری بوشهری در دانشگاه ورشو

به دعوت مرکز شرق شناسی و ایران شناسی در دانشگاه ورشو کارگاه آموزشی با موضوع آیین های سنتی و عزاداری بوشهری توسط گروه فرهنگی و هنری هومهر برگزار شد.

کارگاه آموزشی آیین سنتی عزاداری بوشهری در دانشگاه ورشو

به گزارش خبرگزاری فرس از بوشهر، به دعوت مرکز شرق شناسی و ایران شناسی در دانشگاه ورشو کارگاه آموزشی با موضوع آیین های سنتی و عزاداری بوشهری توسط گروه فرهنگی و هنری هومهر برگزار شد. 

کارگاه آموزشی آیین های سنتی عزاداری بوشهر با حضور رئیس و دانشجویان رشته ایران شناسی دانشگاه ملی ورشو و اعضای گروه فرهنگی هنری هومهر برگزار و با استقبال دانشجویان مواجه شد.

در این کارگاه مهدی جلالی مدیر گروه فرهنگی هنری هومهر موضوع تعزیه و سابقه آن در بوشهر و ساز های مورد استفاده در آیین سنتی عزاداری بوشهر را تشریح کرد.

 همچنین جلالی اهداف و رویکردهای فرهنگی هنری گروه هومهر را در سفر به لهستان بیان کرد. در ادامه کریم آبادی کارشناس هنرهای نمایشی و از اعضای گروه فرهنگی هنری هومهر ویژگی‌ها و روش‌های آیین موسیقی تعزیت حسینی در بوشهر را تشریح کرد.

پس از پایان توضیحات هنرمندان بوشهری اعضای گروه فرهنگی هنری هومهر به سوالات دانشجویان و رئیس مرکز شرق شناسی دانشگاه ورشو پاسخ دادند.

در پایان رئیس مرکز شرق شناسی و ایران شناسی دانشگاه ملی ورشو هدایایی به رسم یادبود به مدیر گروه هومهر اهدا کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول