اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

وزارت کشور عراق: امنیت تظاهرات فردا کاملا تأمین خواهد شد

سخنگوی وزارت کشور عراق می‌گوید نیروهای امنیتی این کشور تمام تلاش خود را برای تأمین امنیت تظاهرات فردا (جمعه) به کار خواهند گرفت.

وزارت کشور عراق: امنیت تظاهرات فردا کاملا تأمین خواهد شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت کشور عراق از آمادگی نیروهای امنیتی تحت امر خود برای برقراری امنیت تظاهرات فردا خبر داد.

«خالد المحنا»، سخنگوی وزارت کشور عراق شامگاه پنجشنبه‌‌ (دوم آبان) به شبکه تلویزیونی «الغدیر» گفت که تظاهرات در عراق «یک وضعیت متمدنانه» است و نیروهای امنیتی فردا امنیت کامل این تظاهرات را تأمین خواهند کرد.

محنا گفت: «"عادل عبدالمهدی"، فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق و "یاسین الیاسیری"، وزیر کشور دستورالعمل‌های صادر کرده‌اند مبنی بر اینکه با معترضان با مسئولیت عالی تعامل کرده و امنیت کامل آن‌ها تأمین شود».

برخی از استان‌ها و شهرهای عراق از نهم مهر ماه، شاهد تظاهرات مردمی در اعتراض به وجود فساد و شرایط بد خدمات‌رسانی و نبود اصلاحات جدی در عراق بودند.

این تظاهرات با فرا رسیدن ایام اربعین امام حسین (ع) متوقف شد و قرار است از فردا (جمعه، سوم آبان) دوباره از سر گرفته شود.

دولت عراق طی این مدت برای تحقق مطالبات معترضان دست به تغییرات زده و تصمیماتی گرفته است و انتظار می‌ر‌ود نخست‌وزیر این کشور تا ساعاتی دیگر، از تغییرات گسترده‌ای در کابینه خود خبر دهد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول