اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حضور پرتعداد هواداران پرسپولیس در بوشهر/ سامانه بلیط فروشی بسته شد

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس برای حمایت از تیم خود در برابر شاهین شهرداری، از شهرهای جنوبی کشورمان خود را به بوشهر رسانده‌اند تا در ورزشگاه شهید مهدوی حاضر شوند.

حضور پرتعداد هواداران پرسپولیس در بوشهر/ سامانه بلیط فروشی بسته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، اعضای تیم فوتبال پرسپولیس تهران شامگاه پنجشنبه از طریق پرواز وارد فرودگاه بوشهر شدند.

هواداران زیادی برای استقبال از بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس خود را به فرودگاه و محل هتل این تیم رسانده بودند؛ به طوری که ازدحام جمعیت سبب شد بازیکنان برای ورود به هتل دچار مشکل شوند.

از شب گذشته تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس از شهرهای جنوبی کشورمان از جمله خوزستان، فارس و هرمزگان خود را به بوشهر رسانده‌اند تا امروز دیدار در برابر شاهین شهرداری بوشهر را در ورزشگاه تماشا کنند و از تیم خود حمایت کنند.

مهدی رسول‌پناه و علی رغبتی دو عضو هیات مدیره پرسپولیس همراه با کادر فنی و بازیکنان به بوشهر سفر کرده‌اند. امروز محمد حسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه نیز به بوشهر سفر می‌کند تا در اردوی قبل از دیدار تیمش حضور داشته باشد.

صبح امروز تعدادی از هواداران پارس جنوبی جم برای حمایت از شاهین شهرداری وارد بوشهر شدند تا نماینده فوتبال استان را برابر پرسپولیس حمایت کنند.

هواداران پرسپولیس از شب گذشته در بوستان‌ها و کنار ساحل مشغول استراحت هستند و تعدادی از آن‌ها نیز در خیابان‌های اطراف استادیوم حضور دارند.

بر اساس تصمیم شورای تامین استان بوشهر سامانه بلیط فروشی ساعت ۷ صبح امروز بسته شد. روز گذشته اعلام شد تمامی بلیط‌های جایگاه هواداران پرسپولیس به فروش رفته است. برای این مسابقه ۲۲ جایگاه ورزشگاه شهید مهدوی در اختیار هواداران شاهین شهرداری بوشهر قرار می‌گیرد.

دیدار شاهین شهرداری بوشهر و پرسپولیس از هفته هشتم لیگ برتر امروز از ساعت 16:45 در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر برگزار می‌شود که بیژن حیدری این مسابقه را قضاوت می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول