اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

رونق فضای کسب و کار تضمین کننده رهایی از دشمنان است

امام جمعه سنندج گفت: در آموزه‌های اسلامی بر مسلمانان امر شده است که هیچگاه دست از تلاش و کوشش برندارند و از رونق کسب و کار در جامعه به عنوان مهم‌ترین امر در رهایی از وابستگی به دشمنان یاد شده است.

رونق فضای کسب و کار تضمین کننده رهایی از دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا عبدالرحمن خدایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج با اشاره به نعمت امنیت و آرامش در جامعه، اظهار کرد: دین اسلام به خاطر رهایی از بیگانگان و دشمنان و تضمین سرفرازی مسلمانان بر تلاش و همت مضاعف تاکید کرده است.

وی افزود: انتظار می‌رود برای جبران کاستی‌ها و ضعف‌ها در جامعه همه ما احساس مسوولیت نماییم و در مسیر توسعه کسب و کار همت گماریم.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های این هفته با اشاره به آیات قرآنی اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر دستور موکد الهی است و همه پیامبران برای اجرای این مهم فرستاده شده‌اند تا انسان‌ها را به نیکی و درستی هدایت کنند.

ماموستا خدایی افزود: پیامبران الهی همگی معصوم بوده‌اند و انسان‌ها را به راستی در مسیر رساندن پیام‌های الهی به مردم گام برداشته‌اند.

امام جمعه سنندج در ادامه سخنان خود اظهار کرد: دین اسلام جامع‌ترین و کامل‌ترین آیین و شریعت الهی است و متلعق به همه انسان‌هاست.

ماموستا خدایی افزود: اسلام دین عالم‌گیر بوده و قرآن کریم برنامه‌ای زنده و مترقی برای انسان‌ها در تمامی زمان‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم(ص) رحمتی از سوی خداوند متعال برای عالمیان است و حرکت در مسیر سیره و سنت ایشان وظیفه همه ما مسلمانان است.

انتهای پیام/ 2330/76/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول