اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

«FATF» جز زیان دستاورد دیگری ندارد

امام جمعه بندرترکمن گفت: آقایانی که در دولت به پیوستن ایران به FATF اصرار دارند، بدانند امضای این کنوانسیون جز ضرر برای نظام دستاورد دیگری ندارد.

«FATF» جز زیان دستاورد دیگری ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام محمدصالح منصوری ظهر امروز در خطبه‎های عبادی‎سیاسی نماز جمعه بندرترکمن، با اشاره به دستگیری «روح‎الله زم» مدیر کانال معاند آمدنیوز اظهار کرد: یکی از پیروزی‎های بزرگ جمهوری اسلامی دستگیری این فرد است و حتی می‎توان گفت ارزش دستگیری این شخص معاند از ساقط کردن پهباد آمریکایی نیز بیشتر است.

*دستگیری «زم» از بزرگترین شکست‎های جاسوسی آمریکا، فرانسه و رژیم صهیونیستی

وی با بیان اینکه دستگیری مدیر کانال آمدنیوز یکی از بزرگترین شکست‎های جاسوسی آمریکا، فرانسه و رژیم صهیونیستی است، بیان کرد: روح‎الله زم از طریق نظارت‎های سازمان اطلاعات سپاه توسط عوامل وابسته خود به عراق کشانده شد و در بغداد با سازمان اطلاعاتی و جاسوسی فرانسه نشستی داشت و کسی تصور نمی‎کرد که سپاه به دنبال او باشد.

امام جمعه بندرترکمن تصریح کرد: به لطف خداوند مدیر کانال آمدنیوز در محاصره نیروهای تیزبین اطلاعات سپاه پاسداران قرار گرفت و پس از دستگیری این شخص اطلاعات خوبی به دست ما رسیده و به طور قطع در آینده‎ای نزدیک برخی عوامل وابسته در داخل کشور دستگیر خواهند شد.

منصوری به اقدام زیبای «مهدی ترابی» فوتبالیست کشورمان پس از گل‎زنی  به تیم پیکان اشاره کرد و یادآور شد: این بازیکن پس از گل‎زنی روی لباس خود نوشت «تنها راه نجات کشور اطاعت از رهبری است»، در واقع وی خواست به مسؤولان ما این جمله امام راحل را یادآوری کند که «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا مملکت آسیب نبیند.»

وی تأکید کرد: مسؤولان باید دقت کنند که یک جوان با حرکتی آتش‎به اختیار به آنها تذکر داده که برای نجات کشور باید از رهبری اطاعت کنند.

امام جمعه بندرترکمن به جملات جهانگیری درباره FATF اشاره کرد و گفت: متأسفانه آقای جهانگیری بارها دروغ گفته و از دادستان کل کشور به عنوان مدعی‎العموم درخواست می‎کنیم ایشان را محاکمه کنند.

منصوری ادامه داد: آقای جهانگیری در سخنانی ادعا کرده که «رؤسای سه قوه FATF را مصوب کردند و حتی نظر رهبر معظم انقلاب نیز موافق تصویب لوایح FATF است» اما قوه قضاییه اعلام کرده که به هیچ عنوان چنین اتفاقی نیفتاده و تصویب FATF در جلسه سران قوا کذب است و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز عنوان کرده که رهبر معظم انقلاب کنوانسیون‎های پالرمو، FATF و CFT را نه شفاهاً و نه کتباً تأیید نکردند و حتی معظم‎له در جایی لوایح FATF را به چاه فاضلاب تشبیه کردند.

وی با طرح این پرسش که چرا باید FATF تصویب شود، بیان کرد: آیا دولت به وعده‎های خود عمل کرده، فرجام برجام نافرجام چه شد؟ چه خسارتی به کشور و نظام با برجام وارد شده است؟

امام جمعه بندرترکمن با بیان اینکه رئیس FATF دستیار وزیر خزانه‎داری آمریکا است، متذکر شد: چرا برخی دوباره می‎خواهند خیانت کنند و به مردم دروغ بگویند.

منصوری متذکر شد: ما از رئیس جمهور که در سفرهای انتخاباتی خود در اردبیل انقلابی‎ها را مورد هجمه قرار داد و گفت مگر شما زبان مذاکره بلد هستید سؤال داریم که آقای رئیس جمهور! شما که زبان مذاکره را بلد هستید چرا به وزیر امور خارجه کشورمان اجازه ندادند به عیادت آقای عراقچی برود و یا چرا به وزیر اقتصاد و دارایی برای شرکت در یک کنفرانس اقتصادی ویزا ندادند.

وی با بیان اینکه خانم شرمن اعلام کرد که تحریم‎ها رفع نمی‎شود بلکه فقط تعلیق می‎شود، اذعان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند هر جریانی که به نام اسلام کار می‎کند اگر به آمریکا اعتماد کرد اشتباه بزرگی مرتکب شده و سیلی می‎خورد.

امام جمعه بندرترکمن خاطرنشان کرد: امروز نیز آقایانی که در دولت به FATF اصرار دارند بدانند امضای این کنوانسیون جز ضرر برای نظام دستاورد دیگری ندارد و بهتر است مانند برجام دوباره به مردم و کشور خیانت نکنند.

انتهای پیام/83018/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول